2009-02-16, 18:49
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Jag hör inte till dem. Jag har tvärtom försökt balansera kritiken och ta fram Lindas positiva sidor också. Men då möts man av ett enormt hat och svår personförföljelse.

Det är skönt att du finns , ewws!
2009-02-16, 19:04
Bannlyst
Men bättre.

Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Vilken jävla periodare. Först motionerar hon som fan och äter nyttigt. Sen blir det cigaretter, drinkar och kändisliv för hela slanten. Sen börjar hon om med pöwwerwalks och nyttig mat (Fast lunch på potatis och tomatsås klassas väl inte som sunt direkt.... ) Motion är bra, regelbundet. Att gå på promenad två veckor och festa till det två veckor ger inget vidare bra resultat i längden men det gör, å andra sidan, inte botox heller.
(och att begära att ankan ska se längre än vad näbben räcker är väl för mycket begärt)
Men det är väl bättre att motionera var 14de dag än inget alls?
2009-02-16, 19:20
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keuorac
Men det är väl bättre att motionera var 14de dag än inget alls?

Nu funkar det inte riktigt så. Om Linda hade ägnat sig åt en sund livsstil från början hade hon sluppit injicera botox för att försöka hålla sin hy ung vid 35. För att se så gammal ut som hon så har hon levt ett mycket slitsamt liv (droger cigaretter och alkohol)
Och att jojomotionera för att sedan stressa, festa och röka gör ingen som helst nytta nej.
2009-02-16, 19:28
Bannlyst
Inte vad jag lärt mig.

Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Nu funkar det inte riktigt så. Om Linda hade ägnat sig åt en sund livsstil från början hade hon sluppit injicera botox för att försöka hålla sin hy ung vid 35. För att se så gammal ut som hon så har hon levt ett mycket slitsamt liv (droger cigaretter och alkohol)
Och att jojomotionera för att sedan stressa, festa och röka gör ingen som helst nytta nej.
De som marknadsför steg räknare, säger att varje steg räknas.
Även om de är var 14de dag? Har jag blivit lurad?
2009-02-16, 19:46
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Vill några få procent hylla Slabbeduskan för att hon försöker se sexig ut på bilder med sin son, puttar tom ut sonen ur bild så endast hon den underbara får synas, skiter i sin dotter, har skygglappar när det gäller kritik mot henne och endast kan umgås med bögar och sedan skylla på att de som kritiserar är avundsjuka och elaka, har en blogg som är en enda stor lögn så varsegoda...hylla en självutnämd driftkucku personfierad, själv fekalspyr jag...
2009-02-16, 19:51
Medlem
hamadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keuorac
Jag tror inte jag är bättre, tror att vi båda skulle gå hem med henne en sen lördagskväll.
Det är där skillnaden ligger. Jag har ingen dubbelmoral.
Int har jag ett liv, och visst är jag en looser.

Monsieur Keuroac, jag riktade mig till den högre stående Mr Arne - är helt införstådd med att du och jag saknar liv och är loosers!

Däremot hävdar jag bestämt att inget skulle få mig att gå hem med henne en sen lördagskväll för jag föredrar män - jag är nämligen femininum irl.

I den mån irl existerar.......för loosers
2009-02-16, 19:51
Medlem
William Hainess avatar
Om tio minuter så börjas SVTs nya serie "183" om fem personer som kommit till final i ett Big Brother-liknande hus - Tuva Novotny spelar en tjej som har haft sex i huset; en referens till vår botoxanka tro? Jag är säker på att Linda kommer sitta bänkad!
2009-02-16, 19:59
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAhrne
Ok, man är skenhelig om man reagerar mot en hop galna stalkers som på heltid skriver abnormt hatiska ofta hotfulla inlägg om en före detta kändis , analyserar hennes utseende, hennes kapacitet som förälder (som de inte vet något om!) och skickar anmälninga till socialen för att de njuter av att "sätta dit" nån. Då vet jag! *puss*

Taget ur ditt inlägg: Ja, jag har just nu inget att göra.

"abnormt hatiska ofta hotfulla inlägg om en före detta kändis".

Patsy ser sig inte som en fd kändis. Hon ser sig som den ledande kändisen i stockholm för tillfället.
Hon har sig själv att skylla om folk vill skriva "abnorma" hatiska inlägg i hennes blogg då hon genom ett musklick kan stoppa kommentarer. Men nu är det på detta viset, att Patsy är totalt ointresserad av vad folk tycker om henne, då hon vägrar att befatta sig med kommentarerna.

"analyserar hennes utseende".

Självklart. Det är det hon försörjar sig på. Sitt utseende. Hon skriver hela tiden om vad hon gjort och vad hon ska göra. Det är hennes "jobb"!
Hon vill att folk ska kommentera hennes utseende. Hon lever efter devisen "all reklam är bra reklam". Folk förfasar sig. Fine. En del vill se ut som henne. Fine. Många anser att hon ser ut som en sönderknullad porrdocka från staterna. Fine.
De pratar om henne. Hon får reklam. Hon tjänar pengar.
Därför är kommentarerna kvar. De ger trafik till bloggen. Hon får uppmärksamhet.

"hennes kapacitet som förälder (som de inte vet något om!)"

Tyvärr! Många vet rätt mycket. Hon skriver själv, nämligen, om sitt föräldraskap.
Hade hon haft ett intresse för sin dotter, så hade hon inte dissat dottern så öppenhjärtligt som hon gjorde när hon skrev om henne.
Dottern hade dessutom fixat sin skola när hon bodde i blackan. Dottern hade inte skrikit ut sin frustration på sin egna blogg om att hon var så ensam under tiden som hennes mor partade runt i stockholm.

Hennes umgänge med sin son är i mina ögon inte normalt. Jag har söner själv, och som jag tidigare skrivit, så skulle vissa av de saker Patsy gör vara helt otänkbart för mig. För respekten till mina söner.

Allt i hennes beteende som förälder visar på en kvinna som har problem med verkligheten. Hon är själv mentalt ett barn. Hon besitter inte den mentala mognad som särskiljer en unge från en vuxen.

Kort sagt, hennes dotter är mentalt överlägsen sin mor. Och hennes son verkar alltid roat överseende med sin mor som är som en flamsig fjortis!

"anmälninga till socialen för att de njuter av att "sätta dit" nån."

Konstigt synsätt du har på anmälningar gällandes "vanvård" av barn. Är förvånad över att du dels påstår att folk njuter av att anmäla att barn ev far illa, och dels anklaga folk för att skriva abnormt hatiska inlägg till en "vuxen" kvinna.

Tror du på fullt allvar att folk njuter av att anmäla till soc att ett barn mår dåligt?

Nu vet jag att du är ute enbart för att lattja lite med oss. Och jag tackar dig för att jag fick fördriva lite dötid genom att sitta här och skriva lite.

Så, puss på dig oxå!
2009-02-16, 20:06
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Om tio minuter så börjas SVTs nya serie "183" om fem personer som kommit till final i ett Big Brother-liknande hus - Tuva Novotny spelar en tjej som har haft sex i huset; en referens till vår botoxanka tro? Jag är säker på att Linda kommer sitta bänkad!

Jag tror hon fotograferar sig själv med självtlösare och en flaska Ajax i hand (favorit i repris)...förresten vem i hela fridens dagar skulle äta alla potatisarna till den urskrapade tomatsåsen som redan börjat torka in i kastrullbotten? Varför denna lunch när man kan äta gudomliga sallader gjorda på räkor som mäter 2 mm på några av Stockholms lunchinneställen?
2009-02-16, 20:07
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines

"Meh...gud asså....hon e bara avun sjuk!"

Kommer det att stå i en byline när de frågar Patsy om hon såg någon likhet!
2009-02-16, 20:20
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAhrne
((Jag ska byta inriktning nu. Känner mig impopulär. Ska köra på pöbelns linje.))

Vet Nån om det stämmer att Linda Rosing har jätteäckliga flytningar i sin fitta? Hon måste ju ha mycket bakterier där med tanke på hur ofta hon blir knullad av främlingar!! Det kan man ju tänka sig.

Ganska äckligt hur hon sitter på varje kort och bara "Jag! Jag! Jag!" och kråmar sig, man undrar ju om barna får mat för hon ska ha råd till botox o kokain.. Sen undra man ju hur hon kan få ha barn som ÄR PÅ VÄG ATT visa fittan på bild på en toa!

Nej Linda Rosing är jätteäcklig. Såg ni 14:53 idag, hon skulle ta barnen till Mac Donalds. Är det en bra förälder att vänja barna vid Mac Donalds? Skämmer borde hon! Och FUL är hon!!
Inte kan hon då lukta gott mellan låren då hon själv sticker fingrarna i det allra heligaste för upp dem till näsan, rynkar näsan och torkar av sitt underliv efter täckjuckande med Micke på en handduk som hänger bredvid henne för att sedan hänga tillbaka den och mumlandes gå därifrån...

PS. Finns på film...
2009-02-17, 10:39
Medlem
Dr_Dollars avatar
"Ibland är det helt underbart att vara själv och bara låta tankarna flyga iväg!!!"

Känns det inte lite obehagligt att hon använder så förbannat många uttropstecken hela tiden..?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in