Citat:
Ursprungligen postat av MrAhrne
Ok, man är skenhelig om man reagerar mot en hop galna stalkers som på heltid skriver abnormt hatiska ofta hotfulla inlägg om en före detta kändis , analyserar hennes utseende, hennes kapacitet som förälder (som de inte vet något om!) och skickar anmälninga till socialen för att de njuter av att "sätta dit" nån. Då vet jag! *puss*
Taget ur ditt inlägg: Ja, jag har just nu inget att göra.
"abnormt hatiska ofta hotfulla inlägg om en före detta kändis".
Patsy ser sig inte som en fd kändis. Hon ser sig som den ledande kändisen i stockholm för tillfället.
Hon har sig själv att skylla om folk vill skriva "abnorma" hatiska inlägg i hennes blogg då hon genom ett musklick kan stoppa kommentarer. Men nu är det på detta viset, att Patsy är totalt ointresserad av vad folk tycker om henne, då hon vägrar att befatta sig med kommentarerna.
"analyserar hennes utseende".
Självklart. Det är det hon försörjar sig på. Sitt utseende. Hon skriver hela tiden om vad hon gjort och vad hon ska göra. Det är hennes "jobb"!
Hon vill att folk ska kommentera hennes utseende. Hon lever efter devisen "all reklam är bra reklam". Folk förfasar sig. Fine. En del vill se ut som henne. Fine. Många anser att hon ser ut som en sönderknullad porrdocka från staterna. Fine.
De pratar om henne. Hon får reklam. Hon tjänar pengar.
Därför är kommentarerna kvar. De ger trafik till bloggen. Hon får uppmärksamhet.
"hennes kapacitet som förälder (som de inte vet något om!)"
Tyvärr! Många vet rätt mycket. Hon skriver själv, nämligen, om sitt föräldraskap.
Hade hon haft ett intresse för sin dotter, så hade hon inte dissat dottern så öppenhjärtligt som hon gjorde när hon skrev om henne.
Dottern hade dessutom fixat sin skola när hon bodde i blackan. Dottern hade inte skrikit ut sin frustration på sin egna blogg om att hon var så ensam under tiden som hennes mor partade runt i stockholm.
Hennes umgänge med sin son är i mina ögon inte normalt. Jag har söner själv, och som jag tidigare skrivit, så skulle vissa av de saker Patsy gör vara helt otänkbart för mig. För respekten till mina söner.
Allt i hennes beteende som förälder visar på en kvinna som har problem med verkligheten. Hon är själv mentalt ett barn. Hon besitter inte den mentala mognad som särskiljer en unge från en vuxen.
Kort sagt, hennes dotter är mentalt överlägsen sin mor. Och hennes son verkar alltid roat överseende med sin mor som är som en flamsig fjortis!
"anmälninga till socialen för att de njuter av att "sätta dit" nån."
Konstigt synsätt du har på anmälningar gällandes "vanvård" av barn. Är förvånad över att du dels påstår att folk njuter av att anmäla att barn ev far illa, och dels anklaga folk för att skriva abnormt hatiska inlägg till en "vuxen" kvinna.
Tror du på fullt allvar att folk njuter av att anmäla till soc att ett barn mår dåligt?
Nu vet jag att du är ute enbart för att lattja lite med oss. Och jag tackar dig för att jag fick fördriva lite dötid genom att sitta här och skriva lite.
Så, puss på dig oxå!