2009-02-13, 15:25
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Förutom dina sexuella fantasier – jag håller med. Det är bra att någon invänder ibland. Jag tar emot din ursäkt. Inget groll, inget troll.

Tjusig taktik, du ewws!

Men, kom ihåg min vän....det funkar inte att vända fokus!

Jag är belåten-jag hade rätt om dig!
2009-02-13, 15:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thabita
Den där Jannike Nordström - någon som vet om hon är från Rimbo?

Norrtälje!!
2009-02-13, 15:35
Medlem
Noose..s avatar
Kommer ni att kolla på Rosings program då? Det kommer säkert att bli en hit, exporteras till andra länder och göra Linda till den stjärna hos eg. är

Kommer nog att hamna på top 5 över dom minst sedda programmen.
2009-02-13, 15:37
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noose..
Kommer ni att kolla på Rosings program då? Det kommer säkert att bli en hit, exporteras till andra länder och göra Linda till den stjärna hos eg. är

Jag gillar lyteskomik, så jag kanske tittar.

Men om grovsoprummet behöver städas, så har givetvis det prio ett!
2009-02-13, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Tydligen är det så att ämnen som pekar ut person och har mer än 100 000 visningar har en speciellt promotor som bara har till uppgift att hålla ämnet högt på listan. Kan ha flera nick... Tänk på det när Ni kommenterar

Förstår inte vad du menar. Jag tror inte att det förekommer användare med multipla konton i denna tråd.
(Däremot verkade det krylla av dem i Beckroth-tråden, och nu när den nyligen stängts surfar de väl runt lite på måfå.)

Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Slang-kalle Tala om vilka som Du anser är troll. Försår att det är många nick som är troll. Orkar inte läsa alla inlägg bara. Skulle tycka om det eftersom det är så många som skriver i tråden. LÅT DENNA TRÅD DÖ !!!

Tänker inte peka ut något specifikt nick, som jag anser trollar mycket.
Men det är uppenbart att vissa gillar att vara motvalls och käfta emot,
och då känns det ju bortkastat att ägna energi åt att diskutera med just dem...

Avslöja om jag tror att någon enskild användare ligger bakom flera olika alias på Flashback?

Citat:
1.06. Användare på Flashback har rätt till anonymitet

Anonymiteten garanteras på Flashback. Den som publicerar personuppgifter, IP-nummer, eller inlägg med tydligt uppsåt att avslöja en annan användare riskerar avstängning. Hot om avslöjande, i inlägg eller i PM, är också förbjudet,
med undantag för användare som själva publicerat dessa uppgifter i forumet.

Att publikt sammankoppla användares alternativa konton är inte tillåtet och kan leda till varning, undantaget då admin, moderator eller användaren själv tidigare meddelat uppgiften publikt.

Nice try...
2009-02-13, 17:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nvmd
Så här såg jag ut i går kväll när jag var på Bindefeldts fest..
Linda Rosing, 2009-02-13 13:20
Den här snygga klänningen har jag köpt på Talitha och den kostade 6700kr. Viss är den sååå snygg?

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=dwqbl3&s=5

Super bra av dig att fixa så man kan se korten och läsa utan att gå in på bloggen.
TACK

Nu till mitt inlägg ang det hon skriver i b logg en
varför måste hon alltid säga vad saker och ting kostar?
2009-02-13, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen

Nu till mitt inlägg ang det hon skriver i blogg en
Av samma anledning som hon talar om alla skönhetsingrepp hon gjort och alla vänner hon har skulle jag tro. Hon känner sig väldigt liten men vill framstå som något stort.
2009-02-13, 17:38
Medlem
Gargamel80s avatar
Citat:
Super bra av dig att fixa så man kan se korten och läsa utan att gå in på bloggen.
TACK

Har undrat detsamma, det enda jag kan tänka mig är väl att hon har sådant fruktansvärt mindrevärdes komplex att hon känner sig tvungen att hävda sig genom att prata om hur dyra prylar hon har. Eller så är hon bara dum i huvudet, antingen eller.
2009-02-13, 17:38
Medlem
Citat:
Jag blir så otroligt matt av att alla måste ha samma åsikt hela tiden. Det är bara jag som vågar ha en avvikande åsikt avseende Rosing, det gör mig inte till ett troll. Tror ni verkligen att denna kvinna nått dit hon nått för att alla tycker att hon är ful och dum i huvudet?

Nej det visar bara hur många korkade transor och miffon det finns i Sverige som vill synas med denna människospillra! Vart har hon nått för övrigt? Betraktad som en av Sveriges mest misslyckade existenser är det något att eftersträva tycker du?
2009-02-13, 17:42
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
För att visa att hon har råd eller för att hon tror att hon skall kunna få gratis eller rabatter tack vare reklamen kanske. Skattemyndigheterns bör nog ta sig en titt på Lindas inkomster.
2009-02-13, 18:15
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Du är nog tämligen ensam om din åsikt. Kanske gillar du inte damer

jaså finns det killar som gillar ytliga plastbimbos som ser ut som transor? Jag är dock inte en av dom.
2009-02-13, 18:17
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Nu visar du hur illa insatt du är. De flesta killar skulle kunna tänka sig ett one night med Linda R, eller att ha henne som älskarinna. Att däremot leva med henne eller få barn ihop är naturligtvis uteslutet för alla någotsånär välfungerande män.

I helvete heller. Skulle inte vilja röra människan med tång ens och det finns fler än jag som inte tänder på transalooken. Bara för att du är en ytlig stureplanswannabe som gillar plastbimbos så gäleer inte det alla andra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in