Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Tydligen är det så att ämnen som pekar ut person och har mer än 100 000 visningar har en speciellt promotor som bara har till uppgift att hålla ämnet högt på listan. Kan ha flera nick... Tänk på det när Ni kommenterar

Förstår inte vad du menar. Jag tror inte att det förekommer användare med multipla konton i denna tråd.
(Däremot verkade det krylla av dem i Beckroth-tråden, och nu när den nyligen stängts surfar de väl runt lite på måfå.)
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Slang-kalle Tala om vilka som Du anser är troll. Försår att det är många nick som är troll. Orkar inte läsa alla inlägg bara. Skulle tycka om det eftersom det är så många som skriver i tråden. LÅT DENNA TRÅD DÖ !!!
Tänker inte peka ut något specifikt nick, som jag anser trollar mycket.
Men det är uppenbart att vissa gillar att vara motvalls och käfta emot,
och då känns det ju bortkastat att ägna energi åt att diskutera med just dem...
Avslöja om jag tror att någon enskild användare ligger bakom flera olika alias på Flashback?
Citat:
1.06. Användare på Flashback har rätt till anonymitet
Anonymiteten garanteras på Flashback. Den som publicerar personuppgifter, IP-nummer, eller inlägg med tydligt uppsåt att avslöja en annan användare riskerar avstängning. Hot om avslöjande, i inlägg eller i PM, är också förbjudet,
med undantag för användare som själva publicerat dessa uppgifter i forumet.
Att publikt sammankoppla användares alternativa konton är inte tillåtet och kan leda till varning, undantaget då admin, moderator eller användaren själv tidigare meddelat uppgiften publikt.
Nice try...