2009-01-03, 13:59
Medlem
hamadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Jag vägrar sen länge att läsa hennes blogg trots min fascination för hennes eskapader. Hoppas någon annan anmäler sig frivilligt.
.

jepp! Samma här. Vill inte på något vis bidra till hennes försörjning och dessutom är jag tämligen lättskrämd

Någon annan frivillig?
2009-01-03, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hamada
jepp! Samma här. Vill inte på något vis bidra till hennes försörjning och dessutom är jag tämligen lättskrämd

Någon annan frivillig?

Jag kan offra mig för den goda sakens skull.
2009-01-03, 15:29
Bannlyst
Träffade Rosing på ett fik på Djurgården. Frågade om jag fick plåta henne med mobilen. Hon skrattade och sa att hon inte kunde hindra mig men helst slapp då hon ej var fixad. Hon var hur trevlig som helst och snackade med min kompis son. Hon har gjort en karikatyr av sig själv för att tjäna pengar, inget fel med det. Misstänker starkt att hon inte är sån privat.
2009-01-03, 15:31
Medlem
hamadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonatahn
Jag kan offra mig för den goda sakens skull.

Tack! Vi ser fram emot en fortsättning......Du offrar Dig verkligen för en god sak
2009-01-03, 15:31
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotChocolate
Jo, du har helt rätt, såklart! Är du månne synsk? Har du det senaste året känt att du kan titta på människor och läsa av dem

Förresten. Är det inte lite väl taskigt att kalla Ankfejan för Patsy. Jag menar, Patsy har ju i alla fall ett visst mått av stil och klass. Snyggare än Fröken Plastic padding är hon ju definitivt.

Japp ,OrginalPatsy är snygg! Dock är hon en uppdiktad person för en tv-serie.

Linda är Patsy vid 55 års ålder. Linda är dock ej en uppdiktad person utan en kvinna som tagit idiotin till högre höjder!

Det "riktiga" Patsy spelar är sådant som Linda gör på allvar.
Linda är ett mentalt kronvrak. Hon har ingen självinsikt och vägrar att lyssna till de råd(som i hennes sönderpundade hjärna alltid är baserade på avundsjuka)som eventuellt skulle kunna ge henne åtminstone en smula heder tillbaka.

Hon är patsy.
2009-01-03, 15:34
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boogie-ad
Kanan 5:s presschef Dan Panas säger att han inte vet om bojkotten är ”något att bry sig om”.
- Det låter lite grann som att bojkotta kolsyran i Coca-Cola, menar han.

Haha ja vad ska man säga...

Jämföra Rosing ens med kolsyran i LOKA borde tillverkarna ta som förtal.

Kanske vi borde mana på Coca-Cola att stämma Dan Panas

Jag är rätt säker på att Dan Panas fått doppa i Patsys herpesgrotta!

Det bevisar han genom att helt frankt påstå att Patsy är lika viktig för femman som kolsyran är i Coca Cola!
Busted horny Dan!
2009-01-03, 15:39
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lukasz
Den där bilden är fan SCARY, hur nerdekad ser hon inte ut där? Detta är bilderna hon gärna visar upp, gräddan av alla otaliga bilder som tagits, detta var den mest smickrande??
Har fotografen konsulterat Mae West som besitter bra kunskap om hur Linda gör sig bäst på fotografi?

Som kvinna så hade jag bränt det foto där Patsy ser ut som den sönderknullade, nerdekade, uteliggande, fd lyxludret hon försöker få till sin signatur!

Fotografen måste vara någon som ogillar Patsy skarpt men inte vågar säga något för risken att inte få stoppa stocken i Patsys herpesgrotta!

Jag hade stämt fotografen, Patsy lägger ut bilden på en blogg!
2009-01-03, 15:41
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Träffade Rosing på ett fik på Djurgården. Frågade om jag fick plåta henne med mobilen. Hon skrattade och sa att hon inte kunde hindra mig men helst slapp då hon ej var fixad. Hon var hur trevlig som helst och snackade med min kompis son. Hon har gjort en karikatyr av sig själv för att tjäna pengar, inget fel med det. Misstänker starkt att hon inte är sån privat.
Nej privat är hon nasa material och rena rama madonnan
2009-01-03, 15:41
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatschepsut
Vet inte om någon redan märkt det men det var ju hos Peter T som Linda firade jul.

Kolla bilden på julgranen, hemma hos goda vännen, där på öppna spisen står ett fint foto av Peter T.

De firar alltså både jul och nyår tillsammans, de måste vara väldigt goda vänner

Självklart!
Han bjöd på osyrad kola, Patsy på väl, rengjord grotta!
Och femman tiger, biter ihop och hoppas att folk inte ser skogen för alla träd!
2009-01-03, 15:42
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Hon ger ju ett lika vidrigt intryck som Nanne Grönvall. Man får rejäla äckelkänslor av Rosing. Att hon dessutom tillsammans med Emma Andersson aspirerar på epitetet rikspucko gör ju inte saken speciellt mycket bättre. Jag förstår inte hur de är funtade som frivilligt ens kan tänka sig dejta denna vidriga brud.

Kåta på både fitta och lins, månne?

Vissa människor gör ju vad som helst för att få syna....se bara på Patsy!
2009-01-03, 15:44
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Det dröjer inte länge förrän Farmor kan dra överläppen över huvudet! Hur i helvete kan hon tycka att blafforna är snygga?!
.

Och snart så kan hon använda sina blygdläppar som förkläde!
2009-01-03, 15:45
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws

Hahahahaaa.......

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in