2008-12-11, 22:36
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morotense
Min första tanke när jag såg http://www.bloggpanel.pixation.se/images/user_upload_blogg/1867a357b244b3e3d1a432c452a000c4/054%20(4)_t.JPG var "Vad i helvete är det för några saker närmast kameran?"

Sanslöst att man kan dra med sin unge till något sånt..
Det dä rär lag Slampa! Komplett med transa och allt. Helt klart en sund och sexfixerad miljö för barn att vistas i. Men å andra sidan vet varken Linda eller alla dessa fjollor bättre.
2008-12-12, 12:03
Medlem
Citat:
Linda Rosing, 2008-12-12 06:34

Godmorgon idag är det Lucia!

Sitter klar och väntar på min taxi som ska ta mig till The Voice. idag kommer jag vara med kl:07:30. För vi har en liten suprise.Så kolla in Kanal5 eller lyssna på 105,9 i radion så får ni se och veta vad den här suprisen är. Efter det så är det Omslagsplåtning för Kanal5s tidning. Och sen ska jag spela in till mitt program., Så jag åter kommer med bilder när jag kommer hem. Och videon från The Voice läggs upp som vanligt här efter lunch.

PUSS!

Omslagsplåtning för Kanal5s tidning.
Vad är det för blaska? Interntidningen för de anställlda? (Stackars de seriösa på kanalen.)
2008-12-12, 12:34
Medlem
Citat:
Idagens Klick kan ni se mig visa julens heta underkläder.

Och läsa en exclusive intervju med mig.

Rosing visar: illasittande underkläder, extrema implantat, försök till leenden och en stackars tatuering (?) -
i bilagan till Aftonbladet idag.

Massor av bilder i bloggen...
http://kanal5.se/web/rosing/blog/-/blogs/1375277?_33_redirect=%2Fweb%2Frosing
2008-12-12, 12:54
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Rosing visar: illasittande underkläder, extrema implantat, försök till leenden och en stackars tatuering (?) -

Fadde-kuken är kvar!
2008-12-12, 13:01
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Fadde-kuken är kvar!
Vilket vi bör kunna ta som ett tecken på att det förhållandet INTE är över. Vem vill bli fotad med sitt ex namnteckning/kuk på magen? Med tanke på hur utseendefixerad fru Anka är så bör ett besök hos laserkirurgen varit det första hon bokade in.
2008-12-12, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Vilket vi bör kunna ta som ett tecken på att det förhållandet INTE är över. Vem vill bli fotad med sitt ex namnteckning/kuk på magen? Med tanke på hur utseendefixerad fru Anka är så bör ett besök hos laserkirurgen varit det första hon bokade in.

Japp. Tänkte också så. Verkar nästan som ett medvetet val att inte retuschera bort tatueringen. (Vilket jag tycker borde ha gjorts, oavsett Faddes status i hennes liv. Det ser ju så fult ut på bilderna, som ett konstigt mörkt blindtarmsärr...)

Att ta bort tatueringen för alltid, borde väl ha högre prioritet än att slösa dyrbara laserstrålar på armhålorna...

Det skulle väl för övrigt kunna bli ett intressantare reportage ur "produktplaceringssynpunkt". Kan inte tänka mig att särskilt många besväras svårt av att raka sig under armarna någon gång i veckan. (Man behöver ju inte ens vara noggrann eftersom resultatet knappast syns, och att ha lite hår under armarna kan väl knappast räknas som generande?)
Senast redigerad av Slang-Calle 2008-12-12 kl. 14:52.
2008-12-12, 19:28
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan

Hon ska ju göra laser, men det för att justera den enorma hårväxt hon tydligen drabbats av pga alla piller hon trycker i sig!

Anabola är inte bra för en kvinna som redan ser ut som en man!
2008-12-12, 19:30
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Hon ska ju göra laser, men det för att justera den enorma hårväxt hon tydligen drabbats av pga alla piller hon trycker i sig!

Anabola är inte bra för en kvinna som redan ser ut som en man!
Sant, men jag hade prioriterat laser på magen än laser under armarna om jag var Linda (men tack och lov är jag inte det).
2008-12-12, 19:37
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle

Syns att hon partat en hel del sedan i somras.
Magen har blivit en smula större och midja har hon inte. Armarna har myckat att önska men bröst som en havande ko har hon!

Rumpan har en tendens till att söka sig mot jordens medelpunkt och för att tala klarspråk....visst finns det runkpotential fortfarande hos femmans blivande porrstjärna, men inte sjutton kan man kalla henne för en Venus inte!

Antar att detta utvik i Aftonbladet är tänkt som en bruksanvisning för de kåta pojkar som sökt sig till knullsåpan! Lite av,What U see is What U get!

Och för en pojke som inte blev ammad måste hon ju vara rena önskedrömmen!

Och kuken hon har tatuerad på höften måste ju göra pojkarna tända som sjutton...var gång de går ner på rosings mussla så stirrar de in i Fladders signatur!
2008-12-12, 20:18
Medlem
-jOE!s avatar
OT raderat, om ni vill diskutera personliga saker får ni ta det med varandra i PM! Håll er tipp topic mao. /mod
2008-12-13, 07:33
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Syns att hon partat en hel del sedan i somras.
Magen har blivit en smula större och midja har hon inte. Armarna har myckat att önska men bröst som en havande ko har hon!

Rumpan har en tendens till att söka sig mot jordens medelpunkt och för att tala klarspråk....visst finns det runkpotential fortfarande hos femmans blivande porrstjärna, men inte sjutton kan man kalla henne för en Venus inte!

Antar att detta utvik i Aftonbladet är tänkt som en bruksanvisning för de kåta pojkar som sökt sig till knullsåpan! Lite av,What U see is What U get!

Och för en pojke som inte blev ammad måste hon ju vara rena önskedrömmen!

Och kuken hon har tatuerad på höften måste ju göra pojkarna tända som sjutton...var gång de går ner på rosings mussla så stirrar de in i Fladders signatur!
Määä hon ser ju ut som mig, fått barn för 1 och ett halvt år sedan. Nu blir Patsy stolt. Orkar inte en skommentera hennes bilder.Fåfängan är utom denna värld.
2008-12-13, 07:39
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
http://kanal5.se/image/image_gallery?uuid=e37ee853-158d-47b1-8923-686a3bc41227&groupId=1103715&t=1229069311777

Inte bara ansiktet och läpparna som är buckliga och ojämna. Hennes bröst tar stryk av injektionerna med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in