2008-10-23, 12:40
Medlem
William Hainess avatar
Expressen, två månader från nu:

BLONDINBELLA TALAR UT OM STALKINGTERRORN
- Det var helt sinnessjuk, kommenterar Isabella Löwengrip.
- Hon vägrade sluta följa efter mig och sa hela tiden hur vi såg ut som systrar och hur ung och snygg hon är.
2008-10-23, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Bland kommentarerna på Rosings blogg idag:

-----

Skrevs: Idag, 10:26
Från: Miss Vacker

Läste precis blondinbellas blogg, riktigt skoj faktiskt, ni verkar inte har riktigt samma uppfattning.....

-----

Skrevs: Idag, 11:05
Från: LindaRosing

Bella börjar blogga på söndag igen. Så du kan omöjligt ha läst något
inlägg på hennes blogg.

----------

Personen har alltså syftat på den där Blondinbella hos Schulmans Apor. Om Rosing förstod det eller ej, vet jag inte. Men hon släppte iaf nyheten om att bloggpausen är över nu på söndag (jag tror inte det stått någonannanstans tidigare).
2008-10-23, 13:06
Medlem
m68s avatar
Slabben umgås alltså med en människa som är 3-4 år äldre än sin egna dotter. Som hon dessutom är ute och super med, hon måste längta till hennes egna dotter får lov att supa. Så att morsan får höra fan vad schnögg du är, ni måste vara systrar. DÅ ÄNTLIGEN är slabben 18 år igen.
2008-10-23, 16:42
Medlem
BaalZeBubs avatar
Snygg?

Jag förstår inte hur Linda Rosing kan anses vara snygg. Hon ser ju ut som ett monster! Vad är det för övrigt som ev. är intressant med henne?

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00266/NOJE-09s00-rosing-v_266693w.jpg
2008-10-23, 19:46
Bannlyst
Det borde du veta själv.

Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub
Jag förstår inte hur Linda Rosing kan anses vara snygg. Hon ser ju ut som ett monster! Vad är det för övrigt som ev. är intressant med henne?

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00266/NOJE-09s00-rosing-v_266693w.jpg
Tja eftersom du hänger här och skriver inlägg så borde du veta det?
2008-10-23, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Keuorac
Tja eftersom du hänger här och skriver inlägg så borde du veta det?

Du framstår inte som den smartaste i världen direkt h*n har gjort ETT inlägg i denna tråd... om du hade varit lite smartare än en fiskmås hade du lätt kunnat kolla det innan du gjorde ditt smarta inlägg.
2008-10-23, 22:46
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Så har Sexpressen-artikeln kommit upp:

http://www.expressen.se/noje/fredag/1.1343419/blondinbella-och-rosing-festar-ihop

Coach inom vad? Mediahoreri 101?

När jag såg den bilden slogs jag av att Linda ser så sliten ut!

Grova drag och så denna flottighet som är utmärkande för henne.

Att Bella ser mycket äldre ut än vad hon är,är en sak,men att Linda faktiskt ser så utlevad ut,var nästan en chock!

Linda behöver faktiskt all hjälp som stylister kan ge henne.Och hon bör verkligen akta sig väldigt noga hädanefter för att bli fofgraferad utan en stab "förskönare" runt omkring!

Eller se till att det är minst 3-4 meter mellan henne och kameran!

För nu har hennes utseendemässiga utförsbacke tydligen börjat,och livet efter 35 kommer att bli en kamp mot kameran!

Sorgligt,med tanke på att hon var väldigt söt och fräsch under BB-tiden!
2008-10-23, 22:49
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Du framstår inte som den smartaste i världen direkt h*n har gjort ETT inlägg i denna tråd... om du hade varit lite smartare än en fiskmås hade du lätt kunnat kolla det innan du gjorde ditt smarta inlägg.

Harkel....att inte kunna stava sitt nickname rätt,visar väl på att h*n inte sliter på tankeverksamheten i onödan?
2008-10-23, 22:50
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Sorgligt,med tanke på att hon var väldigt söt och fräsch under BB-tiden!

Hon ser väl knappt ut att vara samma person? Kan inte någon gräva fram lite bilder på henne från den tiden?
2008-10-23, 22:51
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Slabben umgås alltså med en människa som är 3-4 år äldre än sin egna dotter. Som hon dessutom är ute och super med, hon måste längta till hennes egna dotter får lov att supa. Så att morsan får höra fan vad schnögg du är, ni måste vara systrar. DÅ ÄNTLIGEN är slabben 18 år igen.
Precis. Nu vet vi vad Linda skall ha sidovagnen till. Det gäller bara att skapa den perfekta dottern först som är lika söt och inne som Blondinbella. löshår och sminkkurser är en bit på vägen.
2008-10-23, 23:04
Bannlyst
Jag tycker synd om melissa den dagen hon kommer hem med sin första pojkvän
2008-10-23, 23:07
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Jag tycker synd om melissa den dagen hon kommer hem med sin första pojkvän

"Är jag inte schnygg? Ser vi inte ut som systrar? Va? Va?!"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera