2008-03-10, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joppe
Ken dementera det ryktet. Har varit i en situation där jag skådade den live. Inget speciellt.

Vid samma situation skådade jag Ola Salos lem. Heller inget att skriva om.
Stod du bredvid herrarna i pissoaren på Grammis-eftergäddan eller?
Citera
2008-03-10, 11:17
Bannlyst
Citat:
Ken dementera det ryktet. Har varit i en situation där jag skådade den live. Inget speciellt.

Vid samma situation skådade jag Ola Salos lem. Heller inget att skriva om.

Han sade även i programmet frånvarande på tv8 att Runar Sörgard ska ha en jätte pjäs. Men det har väl säkert redan tagits upp här.
Citera
2008-03-10, 20:04
Medlem
joppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Stod du bredvid herrarna i pissoaren på Grammis-eftergäddan eller?

Hultsfred 2001. Stod och pissade bredvid Jocke Berg backstage.

Ola Salo tyckte det var roligt att springa runt med brallorna nere och visa kuk för alla killar backstage. Han var redigt packad.
Citera
2008-03-10, 20:17
Medlem
perezhiltohs avatar
Ta reda på deras skostorlekar om det nu är så intressant...
Citera
2008-03-10, 20:18
Medlem
dankars avatar
Jag har av någon besynnerlig anledning belönats med ett sjätte sinne - kuksinnet. Jag kan genom att se på en persons utseende och rörelsemönster avgöra hur stor kuk en person har. Låter helt bisarrt, det är jag helt medveten om. Men några vänner till mig har testat mig och jag diffar på högst 0.5-1cm.

Men til frågan: Störst kändiskuk - Lasse Åberg
Citera
2008-03-10, 21:39
Medlem
xchaaras avatar
min vännina hamnade i bingen med carl einar häckner ett par år sedan. Han ligger fortfarande etta på " är den inne än?" listan.
Citera
2008-03-12, 00:57
Medlem
theKnights avatar
Citat:
Hultsfred 2001. Stod och pissade bredvid Jocke Berg backstage.

Ola Salo tyckte det var roligt att springa runt med brallorna nere och visa kuk för alla killar backstage. Han var redigt packad.

De där var en riktigt rolig tvetydighet!
Både här och där, eller bara här eller där?
Citera
2008-03-12, 01:44
Medlem
honken80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sababa
Fram med bilderna!!

på tal om ingenting är ju tråden om adam alsing smått intressant, han brukar maila omkring roliga bilder på kändiskollegor...

http://www.flashback.org/showpost.php?p=10205589&postcount=67
Citera
2008-03-12, 06:08
Medlem
Miljonären.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dankar
Jag har av någon besynnerlig anledning belönats med ett sjätte sinne - kuksinnet. Jag kan genom att se på en persons utseende och rörelsemönster avgöra hur stor kuk en person har. Låter helt bisarrt, det är jag helt medveten om. Men några vänner till mig har testat mig och jag diffar på högst 0.5-1cm.

Men til frågan: Störst kändiskuk - Lasse Åberg

Är det nånting du har sett i verkligheten eller i ditt kuksinne??
Citera
2008-03-12, 08:32
Medlem
Jag tror faktiskt på att Lasse Åberg har stor penis. På samma sätt föreställer jag mig att Niklas Wikegård har en jävligt stor pung.

Jag är förvånad över att vi har glömt två stora kukar som tyvärr inte finns med oss längre: Bruno Wintzells och Bon Scotts.

Minst snorre inom rockvärlden (i alla fall enligt Metal Sludges groupie chart) har...

Citera
2008-03-12, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Querelle
Minst snorre inom rockvärlden (i alla fall enligt Metal Sludges groupie chart) har...

Måste va fel, extremt underhållande site dock

"Don Dokken / Dokken
Don has a good looking, nice sized dick and could go ALL night long. He will make sure you get off and is willing to do whatever it takes for it to happen. However, he will treat you as a prize the next morning and show you to the roadies like the catch of the day. Can be kind of crude that way! "

http://www.metalsludge.tv/home/index.php?option=com_content&task=view&id=40&Itemi d=54
Citera
2008-03-12, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slakker
Måste va fel, extremt underhållande site dock

"Don Dokken / Dokken
Don has a good looking, nice sized dick and could go ALL night long. He will make sure you get off and is willing to do whatever it takes for it to happen. However, he will treat you as a prize the next morning and show you to the roadies like the catch of the day. Can be kind of crude that way! "

http://www.metalsludge.tv/home/index.php?option=com_content&task=view&id=40&Itemi d=54

Aj aj aj... Jag refererade till uppgifter som jag läste för fyra år sedan. Borde naturligtvis ha sett till att hålla mig uppdaterad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in