2007-08-05, 20:11
Medlem
Laaazes avatar
Tjosan, Nyår för kanske 2 år sedan jag var 18 vid tillfället.

Tidigare droger: ALKOHOL (c.B) X tjoos

14.00:Jag glider hem till min kompis (G) som sitter o lirar dataspel o sänker en bira, vi sitter o snackar och det ena leder till det andra så två polare till dyker upp när vi ringt o berättat att vi ska trycka nåra e o sitta hos (G) och vill hemskt gärna att dessa två snubbar ska vara med,berättar även att vi har hela G,s hus för oss själva hela helgen.
Vi kan kalla dem andra två för (V) och (J).
V och J blev förstås jätteglada över denna överraskning.

15.00: G glider in till kranen med J i bilen och jag och V sitter o väntar , och vilken väääntan aldrig varit så dryg väntan på nått förut, men tiden den gick och några öl sänktes , det smet t.o.m ner en holk ^^.
Vi var på väldigt gott humor i den långa väntan iaf för vi visste vad som skulle komma ske.

16.30: G och J andländer , (äntligen) men när vi möter dom i dörren så möts vi av ledsna ansikten och ett lågt och svagt "hej" vi undrar direkt om det hade skitit sig med kranen och de svarar med nedstämd röst ja. Men J,s lilla flin i bakgrunden busta dit dom och han ryckte upp en påse med 8 blå smiley, samt en tia röka.
Alla var glada igen

17:00 Vi sitter i G,s säng i en halvring med påsen i mitten o snackar om hur vi kommer känna oss och vad som kommer hända, det var andra gången för mig på e och första gången för J så vi skapade en trygg miljö för J med väl valda ord om drogen.
Okey ja vet redan allt nu poppar vi skiten säger J och drar i sig en med ett flin. Alla andra slänger då oxå i sig en varsin och V säger, Jahaopp då var det denna väntan igen då.

17:45 Det har nu gått ca en haltimme sedan ja slängde i mig den första och G säger åt oss att ta den andra när vi började känna att den slog första slog på, sagt som gjort.

18:00 Nu känner jag igen detta underbara rus Ja ställer mig upp ur sängen o börjar svajja med benen till musiken som är nått psyctrance aktigt, älskar det iaf börjar dansa mer och mer, ja stänger mina ögon och dansar till musiken, ja drar handen genom mitt hår hela tiden för de känndes så skönt :P (dreads) När ja öppnar ögonen igen står J oxå o dansar , ja slänger ur mig några ord som " du ångrar dig inte va ?" med ett leénde på läpparna.
J vänder sig om, han också med ett leénde men han säger ingenting, ja får bara en kram av han. Haha skrattar jag och förstår mycket väl vad hans svar va på min fråga.

18:30 Herregud vad törstig ja blev o drog o hävde massa vatten i en 2 litersflaska som vi hade gjort iordning lite inan vi poppa.
Men kan inte sluta dansa, nu står ja med flaskan i handen å viftar o vevar med händerna å spiller vatten överallt tills G säger till mig, hehe ja ber så mkt om ursäkt o dricker lite till o ställer bort den o dansar vidare. G och V tyckte de blev lite kallt så dom drar igång en brasa i den öppna spisen i rummet, kommer tillbaka till brasan sen .

ca:19:30 och jag dansar fortfarande , det är omöjligt att slita sig från musiken och dansen, det bara går inte. Ja älskar allt och alla, plötsligt ringer det i G,s telefon och han går ut ur rummet, vi undrar vem det var och vad de vill, han skriker att " Det är bara ***** som vill köpa röka!!! " Okey tyckte vi o dansade vidare, jag V ocj J står nu i en ring o dansar med varandra, det käns som mitt ben ska brinna upp men ja hinner kolla vad det är för ja måste dansa men till slut så tittar ja ner på mitt ben och märker att ja står kanske 5 cm från den öppna spisen.

20:00 G säger till mig att gå å pissa för ja sa att ja va pissnödig för en halvtimme sedan. Kännde mig inge pissnödig men ja va ju det förut så ja gick ner på toan, (en trappa ner) när ja öppnar dörren till toan så ploppar det upp ett rödljus, men det blev grönt efter nån sekund och ja kunde gå in på toaletten.
Väl ine på toan så pissar ja sjukt länge fast ja inte va pissnödig, står o tänker, ska de aldrig ta slut ?
Vill upp och dansa igen

21:00 Ja dansar o dansar o snackar o snackar med mina bästa kompisar i världen just då ;D Ja berättade att ja fick en liten hallis när ja va nere på toan och att stopljuset va tvungen o bli grönt så ja kunde gå in på toan Alla skrattar och dansar. G ville kolla om stopljuset va kvar så han glider oxå ner på toan, han kommer upp säger att ljuset aldrig blev grönt. Ja skrattar o sätter mig på sängen o G föreslår att vi ska börja röka, vi hade nu dansat o härjat i kanske 3 - 4 timmar och jag kommer på att de va ju faktist så att vi köpe en tia röka med

21:30 Jag och G sitter i sängen medans J och V sitter framför brasan o stirrar in i den o snackar om hur skönt det är med värme och att det inte käns så varmt som det borde göra när de satt så nära, ja skrattar och passar bongen (en liten bubblare) till J som verkligen va sugen på röka, han drar 1 hit och blir sedan sittnas med bongen i handen och stirrar in i brasan, fast utan att säga ett ord, han ler inte ens längre som han gjorde hela kvällen.
G frågar vad han sysslar med ?
J svarar att han ser saker i elden och att han skulle röka en hit till men glömmde bort att han hade den i handen.

Bongen går runt nåra var till, jag o G har nu oxå förflyttat oss ner till brasan.
J frågar G om han oxå fått såna här småhallisar nån gång, G säger att man kna få de på e men att han bara fått lite småhallisar som att han sett ett skepp i vattenflaskan när han drack ur den.

22:30 Jag är heeeelt väck , pratade nån med mig så hade ja glömt bort vad han hade sagt 5 sekunder efter.
V.s ansikte började smetas ihop till en massa för att sen flyta ut i olika färger , hela hans ansikte såg ut som en grönaktig deg.
Jag säger till V att hans ansikte ser skumt ut och att ja börjar få lite värre hallisar, då kläcker J att han suttit 10 minuter o snackat med en Kokosnöt som skulle vara jag, ja tittade då på G som satt o rökte bong som en tok, ja fick för mig att han kanske ville röka den koppen själv för han passade aldrig, han tittar på mig och då förvandlas hans ansikte till smegol i sagan om ringen.
Ja berättar det för honom och han säger att det beror på att vi blandat röka och e. Då kan de bli så här skadat.

23:30 Vi har nu suttit o rökt o snackat om våra hallisar och skrattat för de mesta. J berättade att när han satt o kollade in i elden (brasan) Så hade en liten gubbe gått förbi och börjat brinna o fått hitler musch och misshandlat en annan liten gubbe med ett flertal sparkar. Vi garva som fan och bestämde oss för att sätta oss vid brasan igen o röka, det börjar ta slut på ved så jag o G går nerför trappan o hämtar mer.

00:00 Det tog oss en halvtimme att hämta en korg med ved berättar J och V när vi kommer tillbaka, haha skrattar vi och berättar att de oxå borde följa med ner o kolla på nåra saker, dem följer med ner o vi behöver inte säga till dem vad de ska kolla efter G,s mamma är konstnär och målar tavlor.
Riktigt flummiga tavlor =) och åter igen snöar vi in i tavlorna.
Vi står där o tycker att vi ser massa saker i tavlorna som dagen efter aldrig fanns kvar ^^

01:00 Ja slänger upp en maddras på golvet o lägger mig ner, blir fort omringad av de tre andra som oxå ville sitta på en maddras mitt i rummet.
Vi tänder bubblarn och den går runt och runt.
Det är ingen idé att snacka med nån för man glömmde bort va man hade sagt och han som svarade hade glömt vad han svarade på så vi la oss och lyssnade på musik.

02:00 Jisses vilka bilder man får till musiken när man blundar.
Jag är i en by i skogen nånstanns, ja har överblick över en stor magisk gryta och samtidigt som musiken trappas upp mer o mer så faller en droppe från en liten flaska ner i grytan i takt till upptrappnings musiken och väl när musiken är upptrappad och planar ut så når droppen den magiska grytan och det exploderar i samma ögonblick vaknar ja till o reser på mig så ja sitter upp, tittar frågande runt omkring mig för att se vad de andra gjorde. De låg oxå och bara myste o lyssnade på musiken, G säger nått i stil med " cool bilder till musiken man får då " ja minns att ja ska beskriva för honom vad ja nyss såg men blunda till och somnade sen.

Första rapporten av mig så kom gärna med förbättrings ideér.
Har även hört att det skulle varit heroin i just Blå Smiley, nån som vet nått om just Blå Smiley ?

Over And Out
Citera
2007-08-06, 13:27
Medlem
Mr_prepptis avatar
är ny här men att döma av din text verkar trippen hel cool. Bra skriven med

Vet inte tror inte det är heroin i de blå, bara att alla tabletter ser olika ut?
Citera
2007-08-06, 14:20
Medlem
TurboBoosts avatar
Trippen verkade vara rätt trevlig, men ta en stavningskontroll innan du lägger upp nästa rapport, bara ett tips. Ett plus dock för den prydliga uppdelningen med stycken. Det var alltså ganska lättläst trots den bedrövliga grammatiken.
Citera
2007-08-06, 15:22
Medlem
Krayziebones avatar
Lät riktigt *mysigt* det där.
Bra beskrivet, och lättläst
Citera
2007-08-06, 15:46
Medlem
Krim1s avatar
Nej det är inte heroin i ecstasy, kanske hänt någon enstaka gång. Varför tror du på allt du hör? Verkade som en soft kväll iaf.
Citera
2007-08-06, 18:30
Medlem
Laaazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboBoost
Trippen verkade vara rätt trevlig, men ta en stavningskontroll innan du lägger upp nästa rapport, bara ett tips. Ett plus dock för den prydliga uppdelningen med stycken. Det var alltså ganska lättläst trots den bedrövliga grammatiken.

Haha grammatiken ja
Ska bara andvända ord som finns i ordlistan nästa gång
Citera
2007-08-06, 18:32
Medlem
Laaazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krayziebone
Lät riktigt *mysigt* det där.
Bra beskrivet, och lättläst

Mysigt är ett bra ord för hela kvällen tycker ja
Citera
2007-08-07, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krim1
Nej det är inte heroin i ecstasy, kanske hänt någon enstaka gång. Varför tror du på allt du hör? Verkade som en soft kväll iaf.
haha, horse kan visst förekomma i E
min kran har försökt sälja sånt skit vidare till mig, när han inte lyckades så sålde han det till en kär vän.
jag kommer inte ihåg vilket E det var men jagh ar för mig att det skulle vara jungfru(?) kanske helt ute och cyklar?
Citera
2007-08-07, 13:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy1
haha, horse kan visst förekomma i E

hmm, nja.. klart det KAN finnas i, men knappast troligt..
Citera
2007-08-07, 17:12
Bannlyst
Det finns Horse i E men det är inte så vanligt!
Citera
2007-08-08, 11:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MushIii
Det finns Horse i E men det är inte så vanligt!

Jaaså, har du stött på nån batch med horse i?
Citera
2007-08-08, 12:42
Medlem
varför skule man blanda horse i E? låter inte särkilt lönsamt tycker jag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in