2007-08-08, 19:46
Medlem
EvelKnievels avatar
Kika marknadsstånden nere vid strandpromenaden i centrala Torrevieja. Finns säkert någon affär som säljer knivar och annat i närheten också. Vid la mata brukar det vara en större marknad en dag i veckan också. Iofs har jag nog aldrig sett några butterflyknivar överhuvetaget, men jag har aldrig letat efter några heller.
Citera
2007-08-11, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bandito
Finns massvis med butiker som säljer knivar och dylikt. För sprejer så kan man gå till en en butik som ligger efter Gran Via i närheten av universitat.

Det fanns inte gågon gata som heter Gran Via men Om du menar "huvudgatan"
vid alla stånden vid vattnet så tror jag att jag vet var men kan icke hitta de skulle du kunna ge mer exakta instruktioner så skulle jag vara mycket tacksam !

Tack på f'o'rhand!!

Och tack alla andra som skickat in svar !! Hare så bra
Citera
2007-08-12, 00:22
Medlem
skudders avatar
har varit i flera gånger i torrevieja

vet att det finns en "järnhandel" som säljer allt från modelmotorcycklar till handeldsvapen och tennsoldater föreställande hitler

saknar såna affärer i sverige
Citera
2007-08-12, 00:27
Medlem
Wzzys avatar
Lånar tråden lite..

Hur är det med att få hem dom? Är det bara att lägga dom i resväskan och vara nöjd över sina nya "leksaker" när man kommer hem? Alltså hur stor chans är det att dom skulle beslagta ens knivar? Sen hur är det med tårgasen? tänkte på att det är ju licenskrav på det
Citera
2007-08-13, 13:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skudder
har varit i flera gånger i torrevieja

vet att det finns en "järnhandel" som säljer allt från modelmotorcycklar till handeldsvapen och tennsoldater föreställande hitler

saknar såna affärer i sverige

Du vet møjligen inte vart denna "jærnhandel" skulle kunna ligga och heta ???

(Jag skriver på ett nørskt tangentbord) :P

Tack.....
Citera
2007-08-13, 13:26
Medlem
pingvinens avatar
Excalibur !

Citat:
Ursprungligen postat av Absolutlegal
är det bara o lägga knivar och sådant i bagaget sen när man ska flyga hem eller?

fick syn på ett "excalibur" i ett skyltfönster i Nice, blev j-ligt sugen på att inhandla och hänga på väggen. När den första euforismen lagt sig så insåg jag problemet med att få med 130 cm svärd på flyget . Så det bidde ingen affär desvärre ...

Edit: speling error
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in