2008-03-28, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av srAz
jo , det är det. jag kan skissa, men som sagt.. gick ju mindre bra. ska göra nåt inatt, då ska jag försöka.

Leta upp något ställe där du inte behöver nojja så mycket om det är första gångerna du målar. Du kommer känna dig så mycket mer nöjd om du gör en ordentlig målning istället för att göra en skitmålning på ett nojjigt ställe. Sen när du fått igång dina skils like kan du börja köra nojjiga ställen och få det du kör att se bra ut också...
Citera
2008-03-28, 10:51
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
Leta upp något ställe där du inte behöver nojja så mycket om det är första gångerna du målar. Du kommer känna dig så mycket mer nöjd om du gör en ordentlig målning istället för att göra en skitmålning på ett nojjigt ställe. Sen när du fått igång dina skils like kan du börja köra nojjiga ställen och få det du kör att se bra ut också...

joo, det ligger definitivt nåt i det du säger, men jag var så målarkåt .. haha.
Citera
2008-03-28, 10:58
Medlem
ARMENIAN SOULJAs avatar
Citat:
tjena.

var ute igår och skulle för allra första gången måla.

*nojjig , har aldrig vart mer, seriöst. (men fan vilket adrenalin.)
*BÄCKsvart
*kallt..

fråga inte ens om highlightsen... vet inte vad ..

Det var såpass mörkt att det röda skulle vara svart..

http://data.fuskbugg.se/skalman01/------DSC00050.JPG

be gentle

jättefint.

speciellt med svarta hls.
Citera
2008-03-28, 11:02
Medlem
AXLETTIs avatar
Gräsligt ful helt enkelt!
Citera
2008-03-28, 11:22
jag vet ! gräsligt ful, men har aldrig vart så stressad la upp den mest för att få kritik, tips osv , ful det vet jag att den är. :P

ang highlightsen, läs min post, dom skulle vart röda, men var för mörkt ute så tog fel canna.

Men jag ska lära mig ska ut ikv till ett ställe som är upplyst, lugnt osv. bara att lugna ner sig
Citera
2008-03-28, 11:31
Medlem
AXLETTIs avatar
Tänk igenom hur du gör bokstäverna för just nu ser det ut som något min 10-åriga styvsyster skulle ha målat. Fast sämre.
Citera
2008-03-28, 12:00
Medlem
Citat:
tjena.

*BÄCKsvart
*kallt..

be gentle

skissa mycket , ett tips är att börja måla lagligt o öva upp sig innan man går på illegalt.

edit:läste längre upp i tråden nu och såg inlägg som var typ samma, ber om ursäkt.
Citera
2008-03-28, 12:23
Citat:
Ursprungligen postat av AXLETTI
Tänk igenom hur du gör bokstäverna för just nu ser det ut som något min 10-åriga styvsyster skulle ha målat. Fast sämre.

Hej .

ja, bokstäver kan jag göra på papper, enligt mig själv bra. Igår bara, jag gjorde den på säkert 1 min, så var ganska stressad.

Grejen är, att i lkpg har vi inget lagligt, utan det blir att dra upp till nkpg isf, och jag har ingen lust att köpa typ stora plywood skivor e.d.

Jag har vart ute nu, jobbat mer på cankontrollen än bokstäver, och inget rinn, raka linjer, inget kladd. så imo är det en sjuk förbättring jämfört igår.

Ikväll ska jag ut, och då satsar jag på en stil och fina linjer. ska försöka ta min tid, springer ju ändå jävligt snabbt

Bara jag tar mig tiden blir det bra, för lacka kan jag, och det här är ju fan ingen skillnad.

edit: var o kolla på den första nyss. den ser värre ut i dagsljus..
Citera
2008-03-28, 12:54
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Hej .

ja, bokstäver kan jag göra på papper, enligt mig själv bra. Igår bara, jag gjorde den på säkert 1 min, så var ganska stressad.

Grejen är, att i lkpg har vi inget lagligt, utan det blir att dra upp till nkpg isf, och jag har ingen lust att köpa typ stora plywood skivor e.d.

Jag har vart ute nu, jobbat mer på cankontrollen än bokstäver, och inget rinn, raka linjer, inget kladd. så imo är det en sjuk förbättring jämfört igår.

Ikväll ska jag ut, och då satsar jag på en stil och fina linjer. ska försöka ta min tid, springer ju ändå jävligt snabbt

Bara jag tar mig tiden blir det bra, för lacka kan jag, och det här är ju fan ingen skillnad.

edit: var o kolla på den första nyss. den ser värre ut i dagsljus..

Yoa Flashback då?
Citera
2008-03-28, 13:08
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet
Yoa Flashback då?

självfallet att det kommer ! =D
Citera
2008-03-29, 00:07
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet
Yoa Flashback då?

Nej ge fan i det, skäms ju här!
Citera
2008-03-29, 19:56
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
tjena.

*BÄCKsvart
*kallt..

be gentle

Sätt ihop bokstäverna.
Träna cc.
Gör throw up's.
Träna cc igen.
Lär dig burken.

Det jag kan ge dig.
Och att du ska måla fames/lagligt i början

Men ska du köra fames/lagligt så se till så att du inte går över något bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in