Flashback bygger pepparkakshus!
2010-05-03, 16:10
Medlem
Latedawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVARTRATT
Jag Ljög
jag sade att jag skulle ta en veckas paus...
Men det gick inte, fick bli en snabb throwie på vägen hem höjd ca 2m+

http://www.fotolog.com/svartratt/79870623

Nej, det där är inte en throwup och jag har svårt att acceptera att den skulle vara 2 meter +. Men ja, snabbt ser det ut att ha gått.
Citera
2010-05-03, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Latedawn
jag har svårt att acceptera att den skulle vara 2 meter.

hela anledningen till att jag skrev höjden var för att jag förstod att folk skulle tro att den var liten. men den är 2m och jag ska försöka ta en ny bild med kanske en burk eller person som står brevid så kanske du tror mig.men jag håller med om att den ser liten ut på bilden, lite svårt att ta en bra bild på just det stället
Citera
2010-05-03, 16:58
Medlem
Gimploos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVARTRATT
hela anledningen till att jag skrev höjden var för att jag förstod att folk skulle tro att den var liten. men den är 2m och jag ska försöka ta en ny bild med kanske en burk eller person som står brevid så kanske du tror mig.men jag håller med om att den ser liten ut på bilden, lite svårt att ta en bra bild på just det stället
Den där är aldrig 2m. Vilken husgrund är över 2m hög? Och med tanke på buskarna/pinnarna så gör det saken ännu tydligare. Och om den nu skulle vara 2m hur fan nådde du upp till att dra lines? Har du med stege varje gång du ska köra en t-up? ..

Ta en paus och skissa mer
Citera
2010-05-03, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gimploo
Den där är aldrig 2m. Vilken husgrund är över 2m hög? Och med tanke på buskarna/pinnarna så gör det saken ännu tydligare. Och om den nu skulle vara 2m hur fan nådde du upp till att dra lines? Har du med stege varje gång du ska köra en t-up? ..

Fast en normalstor snubbe på 1.80+ borde ju inte ha några problem alls att nå upp till 2 meter. Har du inga armar eller?
Citera
2010-05-03, 17:31
Medlem
Recapeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimploo

Jag är 1.95, så inte helt omöjligt att den är två meter hög, dock tycker jag inte heller den ser så stor ut, men men, kameran lägger ju på några kilo, i det här sammanhanget.. får skiten att se lägre ut,

OnT: Tycker du borde utveckla bokstäverna lite, ser lite knasigt ut där V:et möter S:et,
Som en väldigt vis man säger, repetition is the father of learning.
Men keep it up, gillar att du kör för fulla muggar!
Citera
2010-05-03, 21:15
Medlem
varstingdildos avatar
Skiten är inte 2m.
Citera
2010-05-03, 22:07
Medlem
Gimploos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trixt
Fast en normalstor snubbe på 1.80+ borde ju inte ha några problem alls att nå upp till 2 meter. Har du inga armar eller?
Ursäktar misstaget då jag inte ens räknade med armarna.
Inte direkt smart idag! Haha, men tror fortfarande inte att den är 2m.
Citera
2010-05-03, 22:23
Medlem
Ugglens avatar
Ångrar mig förresten, kanske laddar upp bilden senare ist.
Senast redigerad av Ugglen 2010-05-03 kl. 22:37.
Citera
2010-05-03, 23:44
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglen
Ångrar mig förresten, kanske laddar upp bilden senare ist.
Får man fråga varför?
Citera
2010-05-04, 08:18
Medlem
PhoenixRising303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varstingdildo
Skiten är inte 2m.
Klart den kan vara 2m!
Kolla buffningarna, dom når ju precis över SVRAT`ens kladd, alltså har någon troligen maxat tags på väggen innan....2m+ är ingen omöjlighet.
Citera
2010-05-04, 08:51
Medlem
varstingdildos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhoenixRising303
Klart den kan vara 2m!
Kolla buffningarna, dom når ju precis över SVRAT`ens kladd, alltså har någon troligen maxat tags på väggen innan....2m+ är ingen omöjlighet.

Ja men det är för att det är midget famet.
Citera
2010-05-04, 22:20
Medlem
nosyss avatar
Det är bara om man utgår från att husväggen tillhör ett "vanligt" hus som den är pyttemini.. Det kan ju vara baksidan av nån stor himla byggnad, där kan grunden vara typ 1,5 meter och mer. Jag förstår inte vad han som postade skulle behöva ljuga för, det känns nästan lite över all fokusering på storleken. (Det är inte längden utan vad man gör med den som räknas! )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in