Du gör misstaget som nästan alla nybörjare gör. Bokstäverna ser så livlösa ut, ungefär som att dom var tvingade att stå still mot den där väggen hela dagarna, du måste ha mer gung i bokstäverna och absolut skissa upp ett nytt m. Det där m:et blev omodernt redan på 70 talet i usa.
I:et på första godset kunde du gjort lite smalare, svårt och se högra pjäsen så säger inget om den.
Andra godset kunde du gott gjort bakgrunden hela vägen upp, annars klassiska bokstäver som funkar, lite mer jobb på linjerna i 3dn hade inte varit fel.
Men det var ju bra, alltså.
Postar samma igen, dhttps://www.flashback.info/newreply.php?do=newreply&p=16495475å jag inte fick någon kritik (vilket jag märker att man sällan får här). Mest "Snyggt" eller "Fult". Inte mycket att jobba på..
Kritik på imgshack-länken: Gör "de-vita-blig-hl-grejerna" i 3Dn lite mer varierande, vissa tjocka, vissa smala osv. Tycker det ser lite konstigt ut hur dessa nämnda "grejjer" ligger i mitten av M:et, vet dock inte hur de skall sitta där. Tycker bara det ser fel ut på något sätt, eller så felar mina ögon.
Flog-bilden: Feta jävla hl's hade varit fint tycker jag. Sen tycker ajg det ser skummt ut när I:et fejdar där uppe medans resten av piecen inte gör det. Gillar dock denna pjäs som fan.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!