2009-04-07, 19:20
Medlem
Neffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappi
måla en gubbe häromdan som försvann då mäster Rubin körde på röda sten. så de va en win win deal antar jag...
http://1.bp.blogspot.com/_F1RQmMTvxC...+gubbe+005.jpg

Riktigt snygg!
Citera
2009-04-07, 19:26
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
måla en gubbe häromdan som försvann då mäster Rubin körde på röda sten. så de va en win win deal antar jag...
snygg! påminner om smaksak's gubbar
Citera
2009-04-07, 20:32
Medlem
Citat:

Måste bara säga att jag är ett stort fan av dina saker, kollat din blogg bra länge! Underbart det man ser, förstår vart smaksak fått sin inspiration ifrån nu..

Trodde aldrig du hängde på fb.. Men man lär sej nåt nytt varje dag här!
Citera
2009-04-07, 20:37
Medlem
pappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epiC_110"
Måste bara säga att jag är ett stort fan av dina saker, kollat din blogg bra länge! Underbart det man ser, förstår vart smaksak fått sin inspiration ifrån nu..

Trodde aldrig du hängde på fb.. Men man lär sej nåt nytt varje dag här!

va skoj att du diggar : ) e du i gbg nån gång eller bor här så e de utstl på g, en liten grej bara men håll ett öga på blogen så kommer det info om det snart.

ang smaksak va de lite skoj att vi tänker i samma banor å linjer ! han hade sin hatt på plats som man säger.
Citera
2009-04-07, 20:42
Medlem
Citat:
va skoj att du diggar : ) e du i gbg nån gång eller bor här så e de utstl på g, en liten grej bara men håll ett öga på blogen så kommer det info om det snart.

ang smaksak va de lite skoj att vi tänker i samma banor å linjer ! han hade sin hatt på plats som man säger.

Är tyvärr sällan i gbg pga att man är fattig student precis som alla andra, men det är väl tänkt att bli lite roadtrips i sommar!

skulle va grymt kul att se dina s/v målningar på riktigt, speciellt dom med mycket krumelurer o "bänga sladdar"! du är nämligen min förebild för tillfället, dina letters behöver vi inte ens gå in på.. såå cleana!
Citera
2009-04-07, 20:56
Medlem
pappis avatar
Citat:
Är tyvärr sällan i gbg pga att man är fattig student precis som alla andra, men det är väl tänkt att bli lite roadtrips i sommar!

skulle va grymt kul att se dina s/v målningar på riktigt, speciellt dom med mycket krumelurer o "bänga sladdar"! du är nämligen min förebild för tillfället, dina letters behöver vi inte ens gå in på.. såå cleana!

skoj att du e så förtjust i det hela ! du får la komma förbi ataljen när du e här helt enkelt =)
Citera
2009-04-07, 21:00
Medlem
tinkones avatar
Citat:
skoj att du e så förtjust i det hela ! du får la komma förbi ataljen när du e här helt enkelt =)

Kan du skicka ett PM med din blogg adress? Har faktiskt själv börjat kladda små djävlar nyligen
Citera
2009-04-07, 23:56
Medlem
Daggys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinkone
Kan du skicka ett PM med din blogg adress? Har faktiskt själv börjat kladda små djävlar nyligen

eller posta den i tråden?
Annars skicka ett PM till mig med!
Citera
2009-04-08, 02:57
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Underbart det man ser, förstår vart smaksak fått sin inspiration ifrån nu..

Måste bara flika in att jag inte sett pappis characters förut (såg bra ut dock)
Senast redigerad av smaksak 2009-04-08 kl. 03:13.
Citera
2009-04-08, 08:26
Medlem
pappis avatar
blog - www.kingkode.blogspot.com
Citera
2009-04-08, 13:34
Medlem
Siilkys avatar
Citat:
blog - www.kingkode.blogspot.com

Damn!
Älskar verkligen din stil! Bland det finaste jag sett i mitt liv.
Herregud Rent ut sagt underbar eyegasm
Citera
2009-04-08, 17:47
Moderator
evilhoneys avatar
Tillbaka till topic nu!!
Fotologs och liknande har en egen tråd.
//mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto