2007-09-18, 15:30
Medlem
TheGoodDoctors avatar
Ja, jag slår vad om att folk fortsätter ladda upp sin jävla dynga här utan att ha tagit till sig ett ord av vad som nu har diskuterats. Det första Analdynga skrev var att han skulle ladda upp en ny "kromblaffa." Var det för att provocera, eller?
Citera
2007-09-18, 15:52
Medlem
Gurkan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGoodDoctor
Ja, jag slår vad om att folk fortsätter ladda upp sin jävla dynga här utan att ha tagit till sig ett ord av vad som nu har diskuterats. Det första Analdynga skrev var att han skulle ladda upp en ny "kromblaffa." Var det för att provocera, eller?

Ja folk kommer fortsätta lägga upp ''dynga'' för dom skiter helt enkelt i vad du tycker.

Diskutera via pm och inte här tack..

/Gurkan4
Citera
2007-09-18, 15:54
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Jo visst har jag lyssnat(läst) det du har skrivit.. Men ska jag ändra MIN STIL som JAG GILLAR.. Bara för att du inte gillar den?

Jag målar för min skull. Sen om inte du gillar den gör inte mig något. Vet att det finns några få som gillar den och det räcker för mig. Sen finns det ju en massa annan graff som du gillar.. Fortsätt och titta på den och ignorera min..?

Det är ju som om jag skulle säga till Dansbandet Lasse-Stefans att sluta o spela dansband och börja göra GoreGrind för det tycker jag är så jävla mycket bättre än "dyngan" dansband... Tror du seriöst på det själv eller?
Citera
2007-09-18, 21:05
Medlem
basthas avatar
Till thegooddoctors förtret så blir ju min uppladdning inte i hans smak...
men det här gjordes iallafall igår eftermiddag. Å den är inte bara i silver
Är inte helt nöjd med H:et hade det funnits mer silver så kanske den blivit omgjord.
/b

kanske skulle ha med länken oxå http://i126.photobucket.com/albums/p...Picture026.jpg
Citera
2007-09-18, 21:26
Medlem
+Obi+s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bastha
Är inte helt nöjd med H:et hade det funnits mer silver så kanske den blivit omgjord.
/b

kanske skulle ha med länken oxå http://i126.photobucket.com/albums/p...Picture026.jpg

äh fyfan den var den snyggaste jag sett på länge!
Citera
2007-09-18, 21:31
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
/b

Instämmer med Obi!
Citera
2007-09-18, 21:36
Medlem
basthas avatar
tack grabbar, ni får mitt hjärta att sjunga.

/b
Citera
2007-09-18, 22:13
Medlem
eroms avatar
Citat:
/b

Sjukt snygg bakgrund
Citera
2007-09-18, 22:33
Medlem
TheGoodDoctors avatar
Citat:
/b

Till ditt förtret gillade jag den.
Citera
2007-09-18, 23:19
Medlem
basthas avatar
Citat:
Till ditt förtret gillade jag den.

Varning för lite OT snack:
Nja klart jag blir glad om någon gillar det jag gör, på samma sätt som blir jag ledsen när det regnar och jag inte har ett paraply.
Men konst är så jäkla objektivt. Klart att jag och många med mig här vill förstå vad du menar med din kritik. Men som med alla stilar så tar det tid att lära sig och en del kanske aldrig kommer att lära sig om dom ens vill göra det.
Alla vill kanske inte bli den nya Slatan men dom tycker det är jäkligt kul att sparka boll. Och nog finns det en uppsjö av fotbollsplaner överallt. Och det är inte alla som har kommunalt/statligt eller folkligt stöd.
För man kan ju inte äta kakan och behålla den på samma gång.
Men tack igen för uppskattningen
/b.
Citera
2007-09-19, 16:29
Medlem
TheGoodDoctors avatar
Asså, alla här kan definitivt hålla med om att det finns för mycket klotter och för lite graffiti. Jag tycker att din bild var snygg för att den var så stor och sammanhållen i färger och stilrenhet - men vill du ha lite kritik så hade skuggning på färgerna eller någon sorts "effekt" (t ex glansighet eller dylikt) lyft upp målningen till skyarna, kanske även fler detaljer. Men som sagt, fin och uppenbart genomtänkt.

Jag ska fan tanka upp lite bilder på ful/fin graffiti som finns i min stad. Det kanske skulle ge lite mer kött till trådämnet. Återkommer med det.
Citera
2007-09-19, 17:41
Medlem
The Fugazis avatar
Citat:
Asså, alla här kan definitivt hålla med om att det finns för mycket klotter och för lite graffiti.

Det är när du inser att båda sakerna hör ihop som du kan ha nåt att komma med. Tills dess är du ännu bara en svensson som tycker om att se graff som mer påminner om vackra blommor än ett uttryck.

När gjorde jag och de flesta andra senast en målning för att du ska småle lite på vägen till jobbet och tänka: "Världen är nog lite vacker trots allt..".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in