2008-05-15, 19:55
Medlem
Ecnals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastbil
Ska se om jag minns denna rätt. Är nåt sånt här i alla fall.

Tre män är skeppsbrutna på en öde ö. Den ena av dem insjuknar och dör och grävs ner av de två andra. Dagarna går och de två återstående blir allt mer sugna på att knulla men vet att det bara skulle gå på ett sätt. De bestämmer sig ändå för att pröva. Mitt under akten utbristern den ena killen:
- Du de här går fan inte längre. Vi skiter i detta.
- Ja du har rätt. Kom igen så gräver vi ner honom igen.
Ahahaha Guld
Citera
2008-05-15, 20:24
Medlem
gubbslemmets avatar
En man klagade för sina arbetskamrater:

-Min fru är så slapp att det inte känns nåt alls när man knullar henne. Det kvittar hur fan jag gör så är det som att sätta på en spann ljummet vatten.

-Äsch sa jobbarkompisarna, det finns ju ett hål till därnere som är tajtare, ta henne där istället.

-Nä, sa killen, då kan hon ju bli med barn.
Citera
2008-05-15, 20:26
Medlem
gubbslemmets avatar
-Lagkapten, lagkapten, vi har en bög i vårt basketlag!!

-VA, hur vet du det?

-Hans kuk smakar bajs
Citera
2008-05-15, 22:39
Medlem
Erkaa^s avatar
I stadens park har det stått två statyer, i evigheter verkar det som, mitt emot varandra, en manlig och en kvinnlig. En dag kom en trollkarl fram till dem och sa:

- Ni har nu stått här i 200 år, så jag ska vara snäll och förvandla er till levande människor i 30 minuter. Men kom ihåg, det är bara 30 minuter, så spendera dem väl.
Trollkarlen svängde med sitt trollspö och de två statyerna försvann bakom närmast buske, där det hördes fniss, skratt och lite annat med. Efter femton minuter kom de tillbaka alldeles utsjasade och trollkarlen frågade varför de inte gjorde det en gång till eftersom de fortfarande har femton minuter till godo. Då vände sig den manliga statyn mot den kvinnliga och sa:

- Ok, men den här gången håller du duvan, så skiter jag på den!
Citera
2008-06-03, 18:15
Medlem
DevilsLeftHands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pehaze
Och hur fan va den ett kinky sexskämt?

Inte nånstans (kanske för vissa) tyckte bara den var rolig. Thats all
Citera
2008-06-04, 02:13
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pehaze
Och hur fan va den ett kinky sexskämt?

men har du aldrig hör talas om SadoMachosism?

jag är säker på att lejonet fick ut nått sexuellt av att banka skiten ur kaninen...
Citera
2008-06-04, 23:17
Medlem
Koppierar denna gamla godingen

En spyfluga flög uppför vid en flod och en lax som simmande i floden under flugan såg honom och tänkte: "Om jag väntar till flugan flyger nedför floden så kan jag hoppa upp och äta den som lunch."
Utan att laxen visste om det satt det en stor björn på flodbanken och han såg spyflugan också. "Om jag väntar till flugan flyger nedför floden, så kommer laxen att hoppa upp och äta flugan och då kan jag sträcka ut min ram och fånga laxen och äta den till lunch" tänkte björnen.
Utan att den stora björnen visste om det satt det en jägare på andra sidan floden och han såg spyflugan med. "Om jag väntar till flugan flyger nedför floden, så kommer laxen att hoppa upp och äta flugan och då kommer den stora björnen att sträcka ut sin ram och fånga laxen och då kan jag hoppa ner till flodbanken och skjuta den stora björnen och ha den som en trofé" tänkte jägaren.
Utan att jägaren visste om det satt det en skogsmus bredvid honom och han såg spyflugan med. "Om jag väntar till flugan flyger nedför floden, så kommer laxen att hoppa upp och äta flugan och då kommer den stora björnen att sträcka ut sin ram och fånga laxen jägaren kommer då att hoppa ner till flodbanken och skjuta den stora björnen och ha den som en trofé, och då kan jag ta smörgåsen som kommer att trilla ur jägarens ficka" tänkte musen.
Så flög spyflugan nedför floden; laxen hoppade upp och slukade flugan; den stora björnen sträckte ut sin ram och fångade laxen; jägaren hoppade ner till flodbanken och sköt den stora björnen; och musen hoppade efter jägarens smörgås, missade och trillade ner i floden.
Vad kan man då lära sig av den här lilla historien?

Citera
2008-06-05, 13:52
Medlem
PaiN i Stugan^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zki
skämt..

fan va grym
Citera
2008-07-28, 16:02
Medlem
redbull72s avatar
En man går in på en bar o beställer in en öl, på disken sitter det en groda, mannen frågar bartendern varför han har en groda på disken?
- jo, det är en afrikansk kuksugargroda, dom ger världens bästa avsugningar, o vi säljer dom för 10 000 kr styck, du kan ju gå in på toan o prova den så får du se! Sagt o gjort, mannen tar med sig grodan på toan, drar ner gylfen o stoppar in dasen i munnen på grodan, o han får sig en omgång som han aldrig upplevt! Helt slutkörd stapplar han in i baren igen o köper grodan för 10 000 kr!
När käringen kommer hem från jobbet på kvällen så ser hon grodan sittandes på diskbänken, o undrar vafan den gör där? Mannen svarar: Det är en afrikansk kuksugargroda, som ger världens bästa avsugningar, nu ska jag bara lära den o diska, sen åker du ut ur huset!
Citera
2008-07-28, 16:27
Avslutad
Ganska svårt att skriva ner historier, alltid enklare att berätta dem IRL men jag gör ett försök i alla fall, hoppas den smakar:

Det är eftermiddag och Direktör Olofsson kommer hem från jobbet. Han parkerar bilen på garageinfarten som vanligt.
När han kliver ur bilen hör tysta, hesa nästan kvävda rop på hjälp så han går mot häcken och tittar över den. Där får han syn på grannens 13 åriga dotter som hänger naken och fastbunden i ett äppelträd.
Olofsson frågar naturligtvis vad som har hänt med flickebarnet.
-Jag har blivit våldtagen och lämnad så här, lyckas flickan svara mellan gråtattackerna.
-Kan du skrika högre? frågar Olofsson.
*tysta hesa viskningar*
-Nej jag har skrikit så jag tappat rösten, svarar grannens dotter.
-Jaha, på så sätt. Är mamma eller pappa hemma? frågar Olofsson vidare.
-Nej jag är helt ensam, svarar flickan.
-Ja du flicka lilla, det verkar inte vara din dag idag, svarar direktörn och knäpper upp gylfen och vandrar genom häcken.
Citera
2008-07-28, 16:33
Medlem
Jack BauerCTUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zki
Koppierar denna gamla godingen

Hahaha, den var bäst hittills i tråden!
Citera
2008-07-28, 17:07
Bannlyst
Ha ha ha!

Nä nu måste jag bara protestera! En hel massa killar har utnämnt ett skämt till det bästa i den här tråden, fast historien inte har nån poäng! Poängen har försvunnit i översättningen!

Med tanke på att det finns en tråd där de flesta är överens om att tjejer inte har någon humor, så hoppas jag att ni kan förlåta mig om jag ler av skadeglädje när jag presenterar den "rätta" historien där poängen om en våt mus finns. Alla som tror att en mus blir våt av en macka, har mycket att lära

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in