2008-10-29, 01:24
Medlem
urbanexplorers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daytrader
De är inte fritt fram på SOAB (eller Hexion som företaget som äger marken heter)
G4s(gammla falck) som nämnts tidigare har väktare där. Har även fått lite inside info om att folk blivit gripna.
Okej, tack för infon!
Citera
2008-10-29, 23:23
Medlem
sadistfactions avatar
Tusan va synd...lite synd att man inte arbetar som väktare längre = massa roligt att utforska.

Någon som vet om lingonpolisen fortfarande är kvar på stället?
Citera
2009-04-01, 16:36
Medlem
bump

har funderingar på att dra dit till helgen (bor i trollhättan)
så min fråga är om dom har rivit fabriken? eller om det är kvar och om det är mkt väktare där nu förtiden?
Citera
2009-04-01, 23:59
Bannlyst
Liten update: Jag och en polare var där för ca 2 veckor sedan eller något, det är fritt fram - fabriken är kvar och vi har inte stött på några väktare iaf.

Dock när vi var där en dag så stog det runt 15 bilar ute på gården och det kom fler och fler hela tiden - spännande tyckte vi och drog in på secret mission Väl där inne gick det runt massa arbetare och höll på, vette fan varför, men borra o skit gjorde dom iaf.
Citera
2009-04-02, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawrenceee
Liten update: Jag och en polare var där för ca 2 veckor sedan eller något, det är fritt fram - fabriken är kvar och vi har inte stött på några väktare iaf.

Dock när vi var där en dag så stog det runt 15 bilar ute på gården och det kom fler och fler hela tiden - spännande tyckte vi och drog in på secret mission Väl där inne gick det runt massa arbetare och höll på, vette fan varför, men borra o skit gjorde dom iaf.

okej, var i fabriken höll dom till(arbetarna)
Citera
2009-04-02, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gnusen
okej, var i fabriken höll dom till(arbetarna)

Lite här och där, dels utanför (på gården) + taket / inne i lokalerna
Citera
2009-04-02, 21:30
Medlem
Citat:
Lite här och där, dels utanför (på gården) + taket / inne i lokalerna

okej men det finns lokaler som fortfarande är helt övergivna??
Citera
2009-04-02, 22:14
Bannlyst
Citat:
okej men det finns lokaler som fortfarande är helt övergivna??

Ja, alla är det.
Citera
2009-04-02, 22:17
Medlem
Citat:
Ja, alla är det.

har nämligen funderingar på att dra dit, bor 8mil ifrån gbg så det är en liten bit, men är det värt?
Citera
2009-04-02, 23:57
Bannlyst
Citat:
har nämligen funderingar på att dra dit, bor 8mil ifrån gbg så det är en liten bit, men är det värt?

Ja, det är värt - jävligt spännande ställe, och stort! Antar att du vet om att det dock inte finns nånting kvar i princip (av inredning etc) o massa klotter är det överallt osv
Citera
2009-04-03, 10:18
Medlem
Citat:
Ja, det är värt - jävligt spännande ställe, och stort! Antar att du vet om att det dock inte finns nånting kvar i princip (av inredning etc) o massa klotter är det överallt osv

jo jag har ju sett en del bilder..
Citera
2009-05-09, 19:24
Medlem
Jag var där idag och fotograferade lite. Inga väktare (eftersom det inte finns något kvar att sno) och inga problem. Fanns en del lastbilar i nordvästra delen, men inget folk.

Om du vill ta dig in, leta efter hål vid stängslet i Privatvägen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in