• 1
  • 2
2007-07-17, 22:01
Medlem
927s avatar
ok, scannades problemfilerna av panda så togs dom bort (om det inte var spy/adware), det är det enda jag vet och förstår
Citera
2007-07-17, 22:34
Medlem
merlin2s avatar
jag förespråkar till dem jag hjälper med datorerna är att vet dem inte vad det är så klicka nej eller klicka inte alls, det är enkelt att klicka ja och slippa gnällandet men om 2 veckor så kommer man själv gnälla istället.

så vet du inte vad det är så klicka inte alls på det, måste du så klicka avbryt eller nej.
Citera
2007-07-17, 23:38
Medlem
Koolaids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av merlin2
jag förespråkar till dem jag hjälper med datorerna är att vet dem inte vad det är så klicka nej eller klicka inte alls, det är enkelt att klicka ja och slippa gnällandet men om 2 veckor så kommer man själv gnälla istället.

så vet du inte vad det är så klicka inte alls på det, måste du så klicka avbryt eller nej.

Words to live by
Citera
2007-07-18, 03:40
Medlem
Peanutss avatar
Ladda hem:
# AVG Anti-Virus Free Edition
# AVG Anti-Spyware Free Edition
# AVG Anti-Rootkit Free
http://free.grisoft.com/doc/download...otkit/us/frt/0

Installera, uppdatera till senaste version av varje, scanna, klart! Du kan aven kolla runt pa FB efter andra "bra att ha program".
Citera
2007-07-18, 13:34
Medlem
Koolaids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peanuts
Ladda hem:
# AVG Anti-Virus Free Edition
# AVG Anti-Spyware Free Edition
# AVG Anti-Rootkit Free
http://free.grisoft.com/doc/download...otkit/us/frt/0

Installera, uppdatera till senaste version av varje, scanna, klart! Du kan aven kolla runt pa FB efter andra "bra att ha program".

Done !

Är det värt att köpa på sig "köpe-versionerna", är de så mkt bättre ?

(fy faen vad glad jag är över att it-nissen på jobbet inte svarade då jag ringde )
Citera
2007-07-18, 18:37
Medlem
Koolaids avatar
*skamlös bump*
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto