Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-07-15, 16:12
  #13
Medlem
NP Möllroths avatar
Sorry Bikerwade men du har fel på flera punkter. Till att börja med så hette dom Outsiders MC innan de blev Red Devils. Du påstår att det skulle röra sig om herrar från denna sfär men ingen av dessa har någonting att göra med skjutningen.
2007-07-15, 16:37
  #14
Medlem
Aah.. just ja, så var det dom hette.
rör mig ju inte i dom kretsarna, iaf inte så långt norrut, men men,
som jag sa, "Om jag förstått det rätt"....

Dessa herrar är dom enda han )oss veterligen) skulle ha vart i luven med i Överkalix, dit han for för något partaj, i samband med marknaden som var där i helgen.

Naturligtvis är detta som bäst tredjehands-information, och inga direkta fakta, men det tycks höst troligt att dom iaf har någon koppling till klubben. Kan ju ha vart några MC-klubb wannabees såklart, men jag ska inte spekulera.

Även om killen var en bra fighter, var han som bäst medelbyggd, så man undrar ju uhr fem pers kan vara så rädda för honom så dom skjuter han fem mot en.

Vi kan iaf LUNGT konstatera att han som dog INTE var en Zigenare.
2007-07-15, 17:08
  #15
Medlem
catamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pellepolis
Finns det ens internet där?

Tidningen Dagens Nyheter finns!
En bekant satt vid receptionen till ÖverKalix hotell och bläddrade i den tidningen efter en lunch när en yngling från orten stegade fram och frågade:
- Va läser duu?
- DN, blev svaret.
- Va ä dee, sa pojken med förvånad min........
2007-07-15, 17:32
  #16
Medlem
Han som sköt hette T**y L*****n. Helsvensk med andra ord. Och ja, han hade ett y-förnamn....
2007-07-15, 18:49
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilla kanin
Han som sköt hette T**y L*****n. Helsvensk med andra ord. Och ja, han hade ett y-förnamn....

Jag har en ganska stark aning om vem du menar
2007-07-15, 20:50
  #18
Medlem
Videotens avatar
Enligt kuriren:
http://www.kuriren.nu/%5CGEN_Utmatni...ID=2&ParentID=
Så var mannen som blev ihjälskjuten 30 år.
2007-07-16, 00:05
  #19
Medlem
Skittjacks avatar
Edit: Kom på att det kanske inte är en så bra ide att börja hänga ut folk..
2007-07-16, 02:21
  #20
Medlem
gunbunnys avatar
Vad var Jim*y för lirare då?
2007-07-16, 04:10
  #21
Medlem
Ladidas avatar
Mer än en länk och en rad text tack.

Tråd---->Papperskorgen.

/Mod.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback