Flashback bygger pepparkakshus!
2016-10-17, 14:06
Medlem
Milo.Minderbenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milo.Minderbender
Studentens extraknäck: Sålde sex på Örebrohotell
http://na.se/nyheter/orebro/1.4154182-studentens-extraknack-salde-sex-pa-orebrohotell

Mannen som köpte sex av en student på ett hotell i Örebro har dömts till 70 dagsböter.

Citat:
Enligt kvinnan hade de setts minst fem gånger under våren och haft sex alla gånger utom en. Varje gång de hade sex fick hon betalt.
Kvinnan, som är student och pluggar heltid, hade prostituerat sig för att dryga ut sin dåliga ekonomi.
http://www.na.se/orebro-lan/orebro/man-kopte-sex-av-student-nekade-och-kallade-pengarna-for-bidrag
Citera
2016-10-17, 14:10
Medlem
Milo.Minderbenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Znopp
Jag som hade sett fram emot att träffa en liten läckerbit nu när jag precis dumpat min tjej som bra blev fetare och fetare för varje år.

Marieberg och Örebro Truckstop är kanske något för dig
http://www.na.se/orebro-lan/orebro/uppgifter-unga-saljer-sex-i-marieberg-pa-kvallarna
Citera
2016-10-17, 22:11
Medlem
Ghost707s avatar
En enkel sökning på sökmotor bör ju ge snabba svar och telefonnummer! Ska nog inte vara nån jättebrist i Örebro.
Citera
2016-10-18, 07:33
Medlem
Jovisst, tjejer finns det, problemet är att de antingen är feta, gamla eller svarta = inget jag vill ha om jag ändå ska betala för det.
För 4-5 år sen fanns det både unga och fina tjejer, både svenska & import.
Ni har väl inte underhållit dem tillräckligt medans jag varit borta från marknaden

Får väl titta in på lite Asiatiska massagesalonger så länge och se om man hittar nån som man åtminstone får slicka & pulla för en skaplig peng. Men där har jag ingen erfarenhet så blir väl ett par bommar innan man lärt sig läsa signalerna.
Tacksam för tips, utöver det som redan går att läsa här.
Citera
2016-10-18, 10:03
Medlem
Hon kallar sig Sexy Ella på RS och bor strax utanför Örebro. Någon som vet något om denna storbystade kvinna?
Citera
2016-10-18, 23:45
Medlem
porsches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stigvig62
Hon kallar sig Sexy Ella på RS och bor strax utanför Örebro. Någon som vet något om denna storbystade kvinna?

Nu är det faktiskt rätt läääänge sen jag hade nöjet
att bli inbjuden av Ella men hon har en egen minnesbox i
hjärnan helt enkelt för att det är nog den vackraste, läckraste, sexigaste
kvinna jag haft turen att få vila ögonen på, smekt o råknullat (4 sekunder )
Citera
2016-11-02, 01:17
Medlem
Har övervägt att börja som eskort i Örebro, är 23 år och studerar heltid. Gick in här för att jag ville se hur snacket går. Nu vet jag att det bara klagas, haha. Finns kanske en trevligare stad att hobbyeskorta i.
Citera
2016-11-02, 06:58
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondie08
Har övervägt att börja som eskort i Örebro, är 23 år och studerar heltid. Gick in här för att jag ville se hur snacket går. Nu vet jag att det bara klagas, haha. Finns kanske en trevligare stad att hobbyeskorta i.

Ja du vet ju hur Närkingarna är..
Inte för inte att det kallas "gnällbältet"

/Ante
Citera
2016-11-02, 15:57
Medlem
Citat:

Jag tror att stad inte spelar någon roll, det handlar väl om var och hur du väljer att annonsera, vilken stad det är har väl mest betydelse för hur stor marknad du vill nå?

Flashback är bra till mycket, men att "se hur snacket går" är nog svårt...
Citera
2016-11-02, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken-Nekrofil
Jag tror att stad inte spelar någon roll, det handlar väl om var och hur du väljer att annonsera, vilken stad det är har väl mest betydelse för hur stor marknad du vill nå?

Flashback är bra till mycket, men att "se hur snacket går" är nog svårt...

Stad har betydelse i form av dess invånare. Män som betalar för intima möten letar ofta på internet. Flashbacktrådar kommer i princip alltid bland toppresultaten på en Google-sökning om eskorter. Villet gör det till en intressant plattform för läsning, kanske av potentiella kunders inlägg. Om du läser igenom hela den här tråden kan man konstatera att det är bland annat sexköpare med erfarenhet av eskorter i just Örebro som kommenterat. Så jag tycker det är ett ganska bra ställe att "se hur snacket går".
Citera
2016-11-02, 21:47
Medlem
Citat:
Stad har betydelse i form av dess invånare. Män som betalar för intima möten letar ofta på internet. Flashbacktrådar kommer i princip alltid bland toppresultaten på en Google-sökning om eskorter. Villet gör det till en intressant plattform för läsning, kanske av potentiella kunders inlägg. Om du läser igenom hela den här tråden kan man konstatera att det är bland annat sexköpare med erfarenhet av eskorter i just Örebro som kommenterat. Så jag tycker det är ett ganska bra ställe att "se hur snacket går".

Förvisso, men finns en stor del troll också. Många som uppenbarligen ljuger om vad de gjort och vet.
När jag letar möten så gör jag det inte här, jag letar däremot länktips för bra annonssidor här.

Men det går säkert att hitta något matnyttigt bland allt, lycka till med din hobby.
Citera
2016-11-07, 14:15
Medlem
Citat:
Stad har betydelse i form av dess invånare.

Du har så rätt.
Men vad jag kan se, både från aktiviteten här och aktiviteten på diverse sidor, så är efterfrågan betydligt större än utbudet. Kanske därför det finns så många thai-salonger i Örebro!
Men lycka till där ute, Universitetet är ganska trevligt iaf!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in