Citat:
Ursprungligen postat av AceInTheHole
Dräparen är underbar, men ack så förädisk. När man druckit hälften av glaset så smakar ju resten bara mumma! Dock känns väl denna som en förfest drink, vill inte veta hur mycket den skulle kosta att ta ute på krogen... ^^
Inte jättedyr, jämfört med en long island ice tea i pint jag får för mig att beställa när de klingar i klockan....
Dräparen var min favorit ett tag, blandade en tillbringare ställde i kylen... räckte hela festen.