2011-01-02, 23:58
Medlem
weedpoppass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inker
om han (du) är 15 tror jag det är okej ..
hahah okej tack för hjälpen!
Citera
2011-01-02, 23:58
Medlem
weedpoppass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keffosasdf
Har inte panik öppet på måndagar? svar så snabbt någon vet
nej de har dom inte
Citera
2011-01-03, 00:02
Medlem
Hibernaculums avatar
Panik är en riktigt riktigt riktigt dålig affär.
Citera
2011-01-03, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hibernaculum
Panik är en riktigt riktigt riktigt dålig affär.

käften dom har biljard just nu säljs väl kannorna på sinnet? men hörde att dom skulle öppna ny butik brevid med "massa graffiti-grejor"
Citera
2011-01-03, 00:13
Medlem
weedpoppass avatar
vet någon vad panik har att erbjuda nu? dom har väll byggt om eller nått nu? vad är priserna?
Citera
2011-01-04, 17:15
Medlem
Hibernaculums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedpoppas
vet någon vad panik har att erbjuda nu? dom har väll byggt om eller nått nu? vad är priserna?

De säljer burkar, fast du kan inte bestämma innan vilka färger du vill ha eftersom utbudet är minimerat. De säljer montana empty tank marker med ink till och sen så kanske dem har några andra pennor. Men allt som allt är det ett riktigt dåligt utbud.
Citera
2011-01-04, 17:17
Medlem
pappis avatar
Citat:
De säljer burkar, fast du kan inte bestämma innan vilka färger du vill ha eftersom utbudet är minimerat. De säljer montana empty tank marker med ink till och sen så kanske dem har några andra pennor. Men allt som allt är det ett riktigt dåligt utbud.

graffiti e inget du tjänar spec mkt pengar på, därför e det inte så jävla lätt å ha fullt lager så du ska bli nöjd hela tiden heller...
men va sägs om att du börjar sälja istället om du tror du kan göra det bättre? du tjänar lätt några enstaka kronor / burk å hyra e ju inte så dyrt när man ligger relativt centralt så det blir nog fullt lager hos dig konstant
Citera
2011-01-04, 19:52
Medlem
Hibernaculums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappi
graffiti e inget du tjänar spec mkt pengar på, därför e det inte så jävla lätt å ha fullt lager så du ska bli nöjd hela tiden heller...
men va sägs om att du börjar sälja istället om du tror du kan göra det bättre? du tjänar lätt några enstaka kronor / burk å hyra e ju inte så dyrt när man ligger relativt centralt så det blir nog fullt lager hos dig konstant

Jag vaskar sådana ställen.

Jag anser istället att alla graffitintresserade i Göteborg beställer ifrån Highlights där du får dina grejer på två dagar och pennorna du får har inte samlat damm i 4 månader.
Citera
2011-01-04, 21:37
Medlem
Citat:
Jag vaskar sådana ställen.

Jag anser istället att alla graffitintresserade i Göteborg beställer ifrån Highlights där du får dina grejer på två dagar och pennorna du får har inte samlat damm i 4 månader.

Varför hata? någon har äntligen tagit tag i det sen childstore fick stänga.
Därför de inte beställer så mycket för att pennorna INTE ska stå i 4 månader.

När jag har handlat där så har det inte varit några problem alls.
Citera
2011-01-04, 21:49
Medlem
weedpoppass avatar
jag var där och kollade idag för dom sa att dom skulle öppna den 4 januari. Men sen när jag kom dit så sa dom att dom skulle öppna nästa vecka :S
Citera
2011-01-05, 01:05
Medlem
Hibernaculums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLETENHETEN
Varför hata? någon har äntligen tagit tag i det sen childstore fick stänga.
Därför de inte beställer så mycket för att pennorna INTE ska stå i 4 månader.

När jag har handlat där så har det inte varit några problem alls.

Tycker det är en viss skillnad på att hata och ge kritik till en affär. Men om vi alla skall vara så mysiga och kramgoa så kan jag väl säga att den är bättre än ingenting.
Citera
2011-01-05, 01:39
Medlem
antuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedpoppas
Jag tänkte dra in t panik store nu när de öppnar den 4 januari. Men jag har en fråga. Är de någon sorts åldersgräns eller så? måste man ha intyg eller nått ?
Citat:
jag är 18. men min bor är 15 de är han som vill köpa
Citat:
jag var där och kollade idag för dom sa att dom skulle öppna den 4 januari. Men sen när jag kom dit så sa dom att dom skulle öppna nästa vecka :S

Right...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in