2010-12-02, 00:07
Medlem
Burkar i Göteborg?

Tjena. Tänkte fråga om någon vet vart man fixar burkar i Göteborg numera. Brukade handla på childstore men sist jag gick dit hade de lagt ner verksamheten. Har varit inaktiv från graffandet ett tag. Tittat runt lite och bara sett highlights.nu. Någon som vet ifall man kan köpa från en butik kontant?
Citera
2010-12-02, 00:13
Medlem
Owers avatar
Finns burkar på Panik, Affär i Göteborg.
Annars finns det ungefär 10 trådar till.
Citera
2010-12-02, 01:30
Medlem
inkers avatar
VARFÖR ÖPPNAR INTE HIGHLIGHTS EN BUTIK I GBG ?! childstore säljer inte längre och 40 minuter bort låg ju 414 butiken men den las ju också ner -.- och nu finns panik som nästan aldrig har cans inne, och sen när dom har det är det skit dåliga färger. highlights hade lätt tjänat grymma pengar på att öppna i göteborg.
Citera
2010-12-02, 03:19
Bannlyst
skriv inte de här.. skriv det till dom på highlights
Citera
2010-12-02, 04:20
Medlem
varstingdildos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inker
VARFÖR ÖPPNAR INTE HIGHLIGHTS EN BUTIK I GBG ?! childstore säljer inte längre och 40 minuter bort låg ju 414 butiken men den las ju också ner -.- och nu finns panik som nästan aldrig har cans inne, och sen när dom har det är det skit dåliga färger. highlights hade lätt tjänat grymma pengar på att öppna i göteborg.

Har 414 lagt ner, hade jag ingen aning om?
Citera
2010-12-02, 07:43
Medlem
Utkasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varstingdildo
Har 414 lagt ner, hade jag ingen aning om?

Nej han har inte lagt ner, han har lagt ner sin butik men han säljer fortfarande färg i sitt garage så dom som vet har hans nummer..... kolla hemsidan så är det bara att köpa av honom han säljer fortfarande.
Citera
2010-12-02, 10:18
Medlem
EverlastingScars avatar
Nu vet jag inte vad butiken heter, men finns det inte en BMX/cykelbutik på andra lång som säljer burkar?

Som sagt har jag ingen aning om vad den heter, så inget rage om den redan är nämnd.
Citera
2010-12-02, 10:25
Medlem
pappis avatar
ni e ju helstolliga
panik heter butiken alt kollektivet sinnnet och det e inte nån privat försäljning, det är en butik.
exakt samma butik som tidigare låg längre in i Majorna.
pröva att söka så har ni all info + några idiotiska spekuleringar.
adressen står där också, även öppettider. gött va???
Citera
2010-12-02, 13:18
Medlem
på Paniks hemsida så står det att dom ligger på Kommendörsgatan 33, och jag var på panik senast igår och dom har väl sen ett tag tillbaka flyttat till Gamla varvsgatan...
Citera
2010-12-02, 13:29
Medlem
Var på panik igår, och den ene kille som satt där sa att dom skulle ju öka utbudet rätt mycket och även byta till lokalen bredvid eller om han mena att dom skulle bygga ut, men det skulle ju tydligen bli mycket större..
Citera
2010-12-02, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inker

Eller så anpassar du dig och flyttar från göteborg. Alternativt nöjer sig med vad ni har/beställer från nätet.
Citera
2010-12-02, 15:08
Medlem
inkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamugly
Eller så anpassar du dig och flyttar från göteborg. Alternativt nöjer sig med vad ni har/beställer från nätet.

Ska jag flytta från min stad pga brist på färg ? haha, och orkar inte beställa färg hela tiden. man vi ju kunna åka och köpa och sen stick ut direkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in