2013-04-20, 05:38
Medlem
Hoppas att dom kommer ha mycket burkar inne hela tiden nu. Har ju varit lite dåligt med det i dom senaste butikerna i Göteborg
Någon som har hört några priser?
Citera
2013-04-20, 17:50
Medlem
AjjaBajja123s avatar
Daubs hemsida verkar inte vara uppe än. någon som varit där och vet priser samt utbud?
Citera
2013-04-20, 18:22
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AjjaBajja123
Daubs hemsida verkar inte vara uppe än. någon som varit där och vet priser samt utbud?

om det inte hade varit för att en polare hade åkt in på måndag så hade jag åkt till götet och köpt ett par burkar för att sedan ta en power walk genom ett par stadsdelar
Citera
2014-03-26, 11:08
Medlem
alaskapollocs avatar
Har Daub öppet? Har de färg? När har de öppet? Panik är stängt? Ingen annan affär?
Citera
2014-03-26, 17:25
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alaskapolloc
Har Daub öppet? Har de färg? När har de öppet? Panik är stängt? Ingen annan affär?

Dom brukar ha öppet alla dagar utom söndag, vilka tider exakt är jag osäker på.

Dom brukar ha färg ja, men räkna inte med att få exakt dom färger du letar efter, iom att det är ganska utplockat dvs. Dom brukar ha burner, tarblack, black också tror jag att dom hade dom där highpressure burkarna med en orange cap som ger en kalligrafi effekt.

Panik skall vara stängt om jag inte minns fel ja. Det finns en butik som heter innex, men den genomgår en flytt just nu så daub och internet är ditt ända alternativ om du vill köpa graffburkar i göteborg tror jag allt.
Citera
2014-03-30, 22:44
Medlem
varför kan inte bara childstore öppna på berzeli igen?????????????????????????????????????????????? ??????????????????
Citera
2014-04-03, 12:14
Medlem
graffdatshits avatar
Hörde ifrån en vän att daub lägger ner snart
Citera
2014-04-03, 12:26
Medlem
VVL261s avatar
Står på deras instagram att annan öpnnar snart..
Citera
2014-04-03, 12:43
Medlem
fettjamenvissts avatar
Citerar deras Instagram: Tyvärr måste vi meddela att Daub kommer lägga ner. Vi har öppet tills vidare och kommer få in en sista order med färg i början av nästa vecka. Det kommer öppna något nytt som kommer sälja färg, det är redan på gång!
Citera
2014-04-03, 13:02
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettjamenvisst
Citerar deras Instagram: Tyvärr måste vi meddela att Daub kommer lägga ner. Vi har öppet tills vidare och kommer få in en sista order med färg i början av nästa vecka. Det kommer öppna något nytt som kommer sälja färg, det är redan på gång!

Fet: Det behöver inte betyda att det är är dom som öppnar nytt! Det kan lika gärna vara innex som dom syftar på.
Citera
2014-04-03, 15:51
Medlem
fettjamenvissts avatar
Daub hade haft alla möjligheter att lyckas som butik, kundkrets finns det absolut. Men det har skötts riktigt luffigt, att inte ha färg inne och inte sköta sina öppettider gör att man förlorar förtroendet hos kunderna. Hoppas på någon seriös verksamhet i framtiden.
Citera
2014-04-03, 19:08
Medlem
ConnyCarins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettjamenvisst
Daub hade haft alla möjligheter att lyckas som butik, kundkrets finns det absolut. Men det har skötts riktigt luffigt, att inte ha färg inne och inte sköta sina öppettider gör att man förlorar förtroendet hos kunderna. Hoppas på någon seriös verksamhet i framtiden.

Gött att någon har koll på läget...
Du kanske kan öppna en butik själv nu? Eftersom kundkretsen redan finns som du säger, och nu när Daub lägger ner så är konkurrensen som bortblåst..
Hur mycket tror du dom tjänar på att sälja sprayfärg i lilla Göteborg? Det är inte som i Stockholm precis. Och att inte ha någon sprayfärg inne tror jag inte är något dom själv valt, eftersom det är det som dom jobbar med. Tycker det har varit ett jäkla gnäll om Daub från många håll.

Själv är jag superglad att ha haft en fysisk butik i Göteborg, så man slipper beställa på nätet... Jag tackar för det året dom hållit igång, och välkomnar en ny butik i Gbg med öppna armar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in