Jag har ett konstigt problem som gör mig ganska arg. Det började med att en blåskärm kom upp när jag inte gjorde något speciellt. Efter det fungerade ingenting så jag formaterade en av två hårddiskar (den andra har jag bara som utrymme) och installerade om windows.
Men efter installationen så har det tagit över 30 minuter för datorn att starta upp. Den kommer så långt att "windows laddar" skall synas. Men då kommer det istället upp en laddningsbar längst ner som går väldigt långsamt. Sen när man kommit in i windows fungerar allt bra, tills idag.
När jag spelade lite spel bara slocknade datorn och skärmen fick ingen signal, jag startade om men då började den pipa med ett ihållande ljud. Så jag kände på grafikkortet och jag tyckte det var onormalt varmt. Så jag väntade lite och provade igen, då fungerade det även om det fortfarande tog 30 min.
Vad tror ni, är det ett windows xp fel (jag har en inte helt äkta kopia) eller ett hårdvarufel i grafikkortet eller kanske till och med i processorn...?