Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-04-05, 12:22
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bleep
En människa jag surrade med för ungefär fem år sen påstod att han varit på samma behandlingshem som Linda, någonstans uppåt i landet, jag har för mig att han sa Sundsvall men jag kan minnas fel. Han jag pratade med har haft en del narkotikabekymmer, frågan blir därmed om Linda också haft det?

(nä jag har inte läst hela tråden så jag vet inte om det här är old news)

Är säkerligen inte omöjligt, ett beroende ersätts med ett annat.
Att porrstjärnor (speciellt) kvinnliga) är harmoniska människor utan själsliga skavsår är väl inte med sanningen överensstämmande.
Citera
2010-04-06, 12:24
Medlem
SilverTips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Är säkerligen inte omöjligt, ett beroende ersätts med ett annat.
Att porrstjärnor (speciellt) kvinnliga) är harmoniska människor utan själsliga skavsår är väl inte med sanningen överensstämmande.

Har aldrig hört några rykten om Linda Thorén och droger tidigre. Tror inte på det om inte någon annan kan bekräfta påståendet.
Citera
2010-04-06, 15:15
Bannlyst
Hon var laddtorsk pa det glada 90 talets slut i alla fall.
Citera
2010-04-06, 17:37
Medlem
SilverTips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LukeThaiWalker
Hon var laddtorsk pa det glada 90 talets slut i alla fall.

Källa?
Eller deltog du själv? Du påstod visst att du "åt middag" med damen i fråga i slutet på 90-talet

(Fast du påstod ju också att hennes ändtarm hängde ut som en svans, så man kanske ska ta vad du säger med en nypa salt )
Senast redigerad av SilverTip 2010-04-06 kl. 17:42.
Citera
2010-04-06, 18:22
Bannlyst
Kan det vara så att Linda har gått och funnit Gud precis som Liam Norberg har gjort?

De kanske har träffats genom kyrkan och vem vet, "Linda Norberg" klingar ju inte helt fel?

Undrar vad de ska säga till sina barna när de växer upp, jo mamma knullade sig till pengar men fick lägga av när ändtarmen sprack. Pappa Liam rånade värdetranspoter för att få ihop till en kamera så att han kunde filma att råna en vårdetransport!

Sen såg de gud i vitögat och är båda kristna! Jag tror dock att Liam är lite sugen på att sätta på Linda i tvåan! Va fan Rocco fick ju så varför inte jag? Liam blev ju både påsatt och satte på killar i brunögat i fängelset ju!

Ja man kan ju fantisera!
Citera
2010-04-10, 13:49
Medlem
SilverTips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kstrom
Kan det vara så att Linda har gått och funnit Gud precis som Liam Norberg har gjort?

De kanske har träffats genom kyrkan och vem vet, "Linda Norberg" klingar ju inte helt fel?

Undrar vad de ska säga till sina barna när de växer upp, jo mamma knullade sig till pengar men fick lägga av när ändtarmen sprack. Pappa Liam rånade värdetranspoter för att få ihop till en kamera så att han kunde filma att råna en vårdetransport!

Sen såg de gud i vitögat och är båda kristna! Jag tror dock att Liam är lite sugen på att sätta på Linda i tvåan! Va fan Rocco fick ju så varför inte jag? Liam blev ju både påsatt och satte på killar i brunögat i fängelset ju!

Ja man kan ju fantisera!

Ha, ha, ja där bar det iväg ordentligt på fanasins vingar
Hänt i Veckan kunde inte ha gjort det bättre!
Men apropå ungar så tror jag inte att Linda har några. Hon sa väl på ett tidigt stadium att hon avskydde barn och aldrig tänkte skaffa några. Så där behöver hon inte förklara något.
Citera
2010-11-12, 23:01
Medlem
Enligt myspace är hon singel och bor i stockholm.
Citera
2011-10-19, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomerSoprano
mkt möjl, förmodl förbr i media äv om hon själv skulle vela-------eftersom hon vark hörts el synts på så här många år, blir det nog igt mer.
Citera
2011-10-19, 11:44
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomerSoprano

Det är inte sant att hon har flyttat till Stockholm. Hennes adress är som sist och pojkvännen har samma adress. Hon har dock bytt efternamn.
Citera
2011-10-19, 12:55
Medlem
keysters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deakpeasley
mkt möjl, förmodl förbr i media äv om hon själv skulle vela-------eftersom hon vark hörts el synts på så här många år, blir det nog igt mer.

Du skolkade ganska mycket i plugget va?

Jag hade Linda som vän på Facebook och hennes sida uppdaterades typ aldrig mer än att hon la ut länkar till nån singer/songwriter från typ Finland.
Citera
2011-10-19, 17:49
Medlem
Hon har i alla fall arbetat inom åldringsvården i Ö-vik, tror hon har börjat plugga typ till socionom.
Citera
2011-10-19, 17:55
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mlsn
Hon har i alla fall arbetat inom åldringsvården i Ö-vik, tror hon har börjat plugga typ till socionom.

Hon lär ju ha bra HAND med MÄNniskor iaf...

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in