Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-23, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hilldingslangballe
Var väl en del prat om att typ hela tarmpaketet ramlade ut då bland annat Rocco o övriga plöjde tarm. Finns en diagnos för det i porrbranschen, på riktigt. Det är tydligen vanligt

Analprolaps. Det ser inte fräscht ut.
Citera
2022-01-23, 23:21
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkodanRockarFett
Analprolaps. Det ser inte fräscht ut.

Hon måste ju vara helt uppborrad och slapp i brunögat. Det ser för jävligt ut, men hon kanske fått sy ihop och strama åt rektum och ringmuskeln?!? Annars blir det väl blöja som gäller?
Citera
2022-01-24, 09:44
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baiser
Som 70 talist så var det betydligt vanligare förr. Roade mig med att beställa Aktuelkt Rapport från 1983 på nätet. Bilderna i den kan närmast ses som kyska idag.

Dagens porr är både grövre och mer intim.

Var 5-6 bast när jag såg i min första porrtidning i mitten av 80 talet, minns det som igår
Citera
2022-01-24, 10:09
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Ja,lilla Linda. Träffade henne då och då i mitten på 90talet. Ung,pigg,glad och fördomsfri. Som flickor är i den åldern. Hon höll till på Rosenlund tillsammans med Mörner. (ja,hon)..Det gör mig glad att höra att det gått bra för henne här i livet. Om nu hennes städfirma har problem i coronatder. Så är jag övertygar att hon kommer igen....En fighter.

Mörner?
Citera
2022-01-24, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hon måste ju vara helt uppborrad och slapp i brunögat. Det ser för jävligt ut, men hon kanske fått sy ihop och strama åt rektum och ringmuskeln?!? Annars blir det väl blöja som gäller?

Jag är ingen expert på det men troligtvis krävs operation om hon inte vill fortsätta flasha det. I porrfilmer ser man tjejer som gör det ibland... Om de går med blöja vet jag inte.
Citera
2022-01-24, 10:33
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Jag är ingen expert på det men troligtvis krävs operation om hon inte vill fortsätta flasha det. I porrfilmer ser man tjejer som gör det ibland... Om de går med blöja vet jag inte.
Vill minnas att hon hade en tarmsjukdom som var orsaken till att hon slutade med analsex. Linda gjorde en intervju på radion med Stina Lundberg har jag för mig där hon berättade om den problematiken, Lindas läkare hade avrått från att fortsätt ta den i tvåan.
Citera
2022-01-24, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Vill minnas att hon hade en tarmsjukdom som var orsaken till att hon slutade med analsex. Linda gjorde en intervju på radion med Stina Lundberg har jag för mig där hon berättade om den problematiken, Lindas läkare hade avrått från att fortsätt ta den i tvåan.

Exakt vad jag också hört.
Citera
2022-01-24, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende

Vilken otur. Men hon kanske kan hitta en partner ändå. Ingen flashbackare dock.
Citera
2022-01-24, 15:21
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican

Sådant trams. Hon hade en tämligen kort karriär om man ser till antal filmer och inga av dem var direkt våldsamma. Hur tror det skulle se ut i bögvärlden om ett par åderpålar i dajmkrysset skulle ge permanenta skador; då hade varenda stjärtgosse gått runt med blöja. Hon sa själv vid något tillfälle att hon slutat med analt på grund av hälsoskäl, men det lär varit av andra orsaker än mängden kuk i röven hon fått.
Citera
2022-01-24, 15:36
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Vilken otur. Men hon kanske kan hitta en partner ändå. Ingen flashbackare dock.

Linda blir en perfekt partner åt en "cuck" finns säkert nån ensam incel som blir glad åt en 45 årig avdankad porrkärring från Umeå.

Har Linda några barn ?
Citera
2022-01-24, 15:39
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Linda blir en perfekt partner åt en "cuck" finns säkert nån ensam incel som blir glad åt en 45 årig avdankad porrkärring från Umeå.

Har Linda några barn ?

Hellre en som Linda än den gemene svenska kvinnan som fläker fitta flera gånger i månaden, år ut och år in, till olika män.
Senast redigerad av GormDenGamle 2022-01-24 kl. 16:24.
Citera
2022-01-24, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse

Har Linda några barn ?

Ja det finns en till alla säga det 😂 Inte så insatt i den biten om hon har barn eller inte men tror jag såg någon skriva här att hon inte har det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in