Flashback bygger pepparkakshus!
2008-01-12, 20:35
Medlem
ni som kan eran hulk: kommer ni håg när han blir grå?
han blir dessutom intelligent då.
jag minns fortfarande tidningens sk slogan "han är grå, och rå..."

det sättet han var tecknad på då, själva designen så att säga, påminner skarpt om den nya designen, verkar lovande.

storyn då? tja om han blir grå i den nya filmen så har gamla bruce-an varit hulk ett tag och tröttnat, hoppar i nåt konstigt badkar som späder ut hans grönhet, det var så han blev grå, typ.

men då fanns det en kille som heter rick, som också hamnar i plurret- och det varde två st hulkar...

nån som hört nåt om storyn förutom att adomination(katastrofen) ska vara med?
Citera
2008-01-12, 20:46
Medlem
Fred Friendlys avatar
Förstår inte valet av Louis Lou(something) som regissör. Den förra filmen var BRA, klart över medel. Är det uttalat att han är vald för att skapa en actionfylld schablonfilm?
Citera
2008-01-12, 20:59
Medlem
tycker förra filmen var helt okej faktiskt.men hulken gör sig inte så bra som film hjälte tror jag!det går nog inte att göra en hulken film i klass med spiderman eller batman begins!men man kan ju alltid hoppas.
Citera
2008-01-12, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bruce Wayne
Norton i huvudrollen lovar i alla fall gott, och även om jag verkligen tyckte om Ang Lee's "Hulk", särskilt bildspråket, så var den lite ihålig i jämförelse med Lee's andra filmer.

Att man plockar in regissören till de rätt tramsiga "Transporter"-filmerna känns lite udda.. Hoppas dom inte flippar ut i ett enda stort effektsökeri.. känner att risken är rätt stor.

Jag har faktist inte sätt Ang lees hulk så jag ska inte utala mig.

MEN Louis Leterrier gjorde även Danny the Dog som jag verkligen älskar. Jet Lis bästa film som inte är historia. Och den är riktigt bra regiserad men transporter är ju sådär. Vi får vänta och se
Citera
2008-01-12, 22:59
Medlem
$crooges avatar
Ser fram emot denna rulle, gillar Norton!
Citera
2008-01-13, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter Morgan
De två första bilderna från filmen är här:

http://imdb.com/gallery/ss/0800080

Det verkar som att de siktar lite i samma riktning som serien med Bill Bixby och Lou Ferrigno att döma av bilderna, iaf gammatranspondern han sitter i på bild 2 är skrämmande lik den han använder i TV-serien "The Incredible Hulk" och TV-filmen "The Incredible Hulk Returns". Älskar Bill Bixby/Lou Ferrigno-serierna och filmerna.
Citera
2008-01-13, 10:33
Medlem
RaxXzs avatar
Edward Norton är en bra skådespelare så detta kan nog bli najs
Citera
2008-02-14, 04:32
Medlem
Dexter Morgans avatar
Upptäckte precis något lustigt angående den här filmen. Robert Downey Jr. kommer vara med på ett hörn som Tony Stark, d.v.s samma roll som han spelar i Iron Man som även den har premiär nu i år. Såvitt jag vet så är det första gången man har "blandat" två Marvelfilmer med varandra.

I alla fall om man bortser från den bortklippta scenen från Elektra där Ben Affleck/Daredevil var med i en minut. Fast den filmen får ju nästan ses som en uppföljare i alla fall...
Citera
2008-02-14, 08:11
Medlem
Matches Malones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter Morgan
Upptäckte precis något lustigt angående den här filmen. Robert Downey Jr. kommer vara med på ett hörn som Tony Stark, d.v.s samma roll som han spelar i Iron Man som även den har premiär nu i år. Såvitt jag vet så är det första gången man har "blandat" två Marvelfilmer med varandra.

I alla fall om man bortser från den bortklippta scenen från Elektra där Ben Affleck/Daredevil var med i en minut. Fast den filmen får ju nästan ses som en uppföljare i alla fall...

En uppvärmining för The Avengers kanske?
Citera
2008-02-14, 13:17
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matches Malone
En uppvärmining för The Avengers kanske?

En Avengers film, där Avengers samt Fantastic Four blir dödade av Galactus härolder? Hell yes
Citera
2008-02-14, 13:52
Medlem
moderatswings avatar
Jag tyckte den förra filmen sög.
Därför ser jag fram emot en ny film som kan ge Hulken rättvisa.
Sedan så var ju den gamle Hulken extremt fult gjord, såg alldeles plastig ut.
Citera
2008-02-14, 14:43
Medlem
Lönnmördarens avatar
Hoppas på något bättre än den förra filmen... den var så.. icke hulkig så att säga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in