Flashback bygger pepparkakshus!
2008-06-29, 02:56
Medlem
Cuprinols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Väldigt mkt som Hollywood gör är uttjatat. Gillar du inte Hollywood filmer alls? Såg The Incredible Hulk på bio förra lördagen och den var riktigt bra, högt över förväntan. Gillade inte Blonskys karaktär som alla andra tjötar om dock.
Jag tycker om hollywoodrullar, ja. Men sjävla koncpetet. Hoppas ni förstpr vad jag menar är liksom uttjatat.
Citera
2008-06-29, 14:26
Citat:
Ursprungligen postat av Cuprinol
Jag tycker om hollywoodrullar, ja. Men sjävla koncpetet. Hoppas ni förstpr vad jag menar är liksom uttjatat.

Ich verstehe.
Citera
2008-06-30, 00:41
Medlem
Cuprinols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Ich verstehe.
Gut. Upptäckte nu att det flödade utav stavfel. Skyller på alkohol.
Citera
2008-07-24, 00:24
Medlem
Egalmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groom
Jag förstår inte heller attacken mot Ang Lees version.

Tyckte den senaste hulken var helt ok action (lite bättre än den första versionen).

Story: Ang lee
Action: Incredible Hulk_____________Stort minus för dåliga dialoger, icke action scener som kändes krystade. t ex sex och kyss scenen

/Groom

Måste han verkligen ha 200 i puls för att ha sex? han kunde väl kört sin meditationsgrej samtidigt bara, det var lite konstigt den scenen, Fast det kanske bara vara en filmgrej det där med pulsen som det fokuserades så på, han kanske kan omvandla sig även utan hög puls om han blir upphetsad?

förvrigt tkr jag alla spoilers är löjliga, nog fan måste man skylla sig själv om man går in i en tråd och läser om hulkenfilmen om man får veta ngt man inte vill veta om den?
Citera
2008-07-24, 00:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Egalmannen
Måste han verkligen ha 200 i puls för att ha sex? han kunde väl kört sin meditationsgrej samtidigt bara, det var lite konstigt den scenen, Fast det kanske bara vara en filmgrej det där med pulsen som det fokuserades så på, han kanske kan omvandla sig även utan hög puls om han blir upphetsad?

förvrigt tkr jag alla spoilers är löjliga, nog fan måste man skylla sig själv om man går in i en tråd och läser om hulkenfilmen om man får veta ngt man inte vill veta om den?
kan ju vara kul o se vad andra tycker om en film innan man ser den
Citera
2008-07-24, 02:59
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:

Du är inte van vid forum va? Klart som fan att man kan gå in i en tråd om en film man inte sett utan att man ska behöva få hela filmen förstörd. Så jävla svårt är det inte att skriva med spoilertagsen, det är jävligt simpelt och underlättar för de som inte sett filmen. Lite respekt får man ha.
Citera
2008-07-24, 03:09
Medlem
Egalmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr stein
kan ju vara kul o se vad andra tycker om en film innan man ser den

Man kanske kan ha 2 separata trådar, en med omdömen endast för de som inte vill veta ngt om filmen.
Och sen en där man även får diskutera handlingen i detalj öppet.

Menmen ska inte gnälla. Är väl bara att starta såna trådar då om jag vill ha såna. Men är ju inte tillräckligt av en eldsjäl, brukar inte vara härinne.
Citera
2008-07-24, 03:10
Medlem
Egalmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxelFoley
Du är inte van vid forum va? Klart som fan att man kan gå in i en tråd om en film man inte sett utan att man ska behöva få hela filmen förstörd. Så jävla svårt är det inte att skriva med spoilertagsen, det är jävligt simpelt och underlättar för de som inte sett filmen. Lite respekt får man ha.

nej inte svårt att skriva men det är lite drygt att klicka fram alla enraders meddelanden.
Citera
2008-07-24, 03:11
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Man kanske kan ha 2 separata trådar, en med omdömen endast för de som inte vill veta ngt om filmen.
Och sen en där man även får diskutera handlingen i detalj öppet.

Menmen ska inte gnälla. Är väl bara att starta såna trådar då om jag vill ha såna. Men är ju inte tillräckligt av en eldsjäl, brukar inte vara härinne.

Då tar man bara upp onödig plats i forumet, bara onödigt. Som sagt, sätta en spoiler är simpelt.
Citera
2008-07-24, 03:12
Medlem
Egalmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxelFoley
Då tar man bara upp onödig plats i forumet, bara onödigt. Som sagt, sätta en spoiler är simpelt.

som sagt det är drygt att klicka fram dom när varenda svarspost har typ 5 spoilers. Hämmar läshastigheten.
Citera
2008-07-24, 03:12
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
nej men det är lite drygt att klicka fram alla enraders meddelanden.

Jo, jättejobbigt att klicka på musen lite då och då, vilket man ändå gör när man sitter på ett forum och ska läsa Det hela handlar alltså om att du är lat.
Citera
2008-07-24, 03:13
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
som sagt det är drygt att klicka fram dom när varenda svarspost har typ 5 spoilers. Hämmar läshastigheten.

Då kanske IMDb är ett bättre ställe för dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in