2007-07-09, 04:07
Medlem
OBWBs avatar
Hejsan, jag skulle vilja få höra lite vad ni tycker om inLife på sveavägen. Jag har själv jobbat där ett tag och jag gillade det. Vad tycker ni om det?
Citera
2007-07-09, 16:50
Medlem
skinner5000s avatar
Cilere får en tillsgäelse för OT och risker snart att kastas ut för alltid från FB. Skärper han inte sig är det ett faktum snart.

Inlägget och svar på inlägget är raderade.

/
Mod
Citera
2007-07-24, 01:48
Bannlyst
Hejsan, jag köpte en macbook av er i vintras/våras det var erbjudande på att man fick 1gb ram istället för 512Mb. sen så lurades jag på en flygplansladdare som lovades vara en standard på nästan alla flighter även inrikes av eran personal. På dom 10 flighter jag tagit sen jag köpte den har det inte funnits utag för den på något av planen vilket var en liten besvikelse.

Och förutom det så var det en skada på chassit en liten spricka/djup repa när jag öppnade den och när jag var inne för att få den fixad sas det att det skulle ta flera veckor innan det fanns tid med det. Och då hade jag blivit lovad på telefon efter ca 50minuters väntetid att det skulle gå och ordna samma dag.

Jag är inte missnöjd för jag älskar min dator. Men supporten och det där med laddaren känns som ni kan behöva se över.
Citera
2007-07-24, 12:00
Medlem
G Hårddiskssons avatar
Köpte du den av oss, eller är detta ett meddelande du spammar alla macforum med?
Citera
2007-07-24, 12:50
Bannlyst
Nej jag köpte den av er, noterade sprickan en dag senare, kom in med datorn då och då ville ni ha den i 3 veckor. Sen det där med airplane laddaren blir jag bara less på. Jag har kvitto och allt kvar.
Citera
2007-07-24, 13:03
Medlem
G Hårddiskssons avatar
Skojar du eller fattar du inte att du är på Flashback? Det är ett forum och inte en affär.
Citera
2007-07-24, 15:07
Medlem
G Hårddisksson, jag tror norrgrd refererar till första inlägget i tråden och alltså då vad tråden handlar om:

Citat:
Ursprungligen postat av OBWB
Hejsan, jag skulle vilja få höra lite vad ni tycker om inLife på sveavägen. Jag har själv jobbat där ett tag och jag gillade det. Vad tycker ni om det?

Så det var väl ett rätt så legitimt inlägg. Tror inte han refererar till att han skulle ha köpt grejerna på flashback.
Citera
2007-07-24, 15:55
Medlem
G Hårddiskssons avatar
Ja, men ingen i den här tråden jobbar ju där.
Citera
2007-07-24, 16:02
Medlem
Jomen, han som startade tråden sa att han hade jobbat där och undrade vad folk tykte om affären. Och norrgrd svarade vad han tyckte om affären. Sen skulle jag också kunnat tolka det som att OBWB jobbar där nu, om jag hade slarvläst inlägget. Men han bad ju faktiskt om kritik.
Citera
2007-10-11, 12:37
Bannlyst
Det är inte ens jag (riktiga ägaren av norrgrd-kontot) som har skrivit detta om macbooken, det måste vara en vän till mig som har råkat skriva från mitt konto istället för hans eget.
Citera
2007-10-12, 04:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrgrd
Det är inte ens jag (riktiga ägaren av norrgrd-kontot) som har skrivit detta om macbooken, det måste vara en vän till mig som har råkat skriva från mitt konto istället för hans eget.
Hahaha du är för dum!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in