2011-04-21, 22:40
Medlem
Monkeyspanks avatar
Trodde aldrig jag skulle skriva i denna tråd, men jag och tre polare var dyngstenade i Auswich för många år sedan.
Men som om inte det vore nog ställer ena polaren upp på ett gruppfoto och heilar precis i fotoögonblicket

Fan, vi höll knappt på att få åka med tillbaks i bussen. Judarna som var med var helt rabiata av någon underlig anledning...
Citera
2011-04-21, 23:32
Medlem
G-codes avatar
När jag åkte luftballong var väl det konstigaste, dock jävligt soft.
Citera
2011-04-21, 23:58
Medlem
Olga-Reets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Trodde aldrig jag skulle skriva i denna tråd, men jag och tre polare var dyngstenade i Auswich för många år sedan.
Men som om inte det vore nog ställer ena polaren upp på ett gruppfoto och heilar precis i fotoögonblicket

Fan, vi höll knappt på att få åka med tillbaks i bussen. Judarna som var med var helt rabiata av någon underlig anledning...
Trådens bästa
Mitt konstigaste var på julafton för 4 år sen. Jag gick ut på promenad efter Kalle Anka och rökte en fet. Sen kom jag in lagom till julmaten. Asså shiet va gott.
Citera
2011-04-22, 00:25
Medlem
tjackwhores avatar
hmm var redigt stukad på min morsas NA-möte.. det var rätt knasigt. Klassrummet också, var min födelsedag och tog en fet wakeNbake, när jag kom in i klassrummet ställde sig alla upp och började sjunga. Det var inte så kul då men nu skrattar man åt det
Citera
2011-04-22, 01:16
Bannlyst
Satt hemma och rökte innan jag stack till tandläkaren, underskatta hur starkt rökat var och var stört stekt när jag kom dit. Hade tydligen tandsten och behövde polera tänderna eller vad det heter. Kändes så otroligt märkligt när hon kom med den lilla personliga sandpappret som jag tyckte att det kändes som mot mina tänder men efteråt var tänderna så jäkla lena och kunde inte sluta tänka på det. Antagligen den konstigaste känslan jag har känt på ett tag och kommer nog sent glömma det
Citera
2011-07-27, 14:35
Medlem
TaxMonkeys avatar
När jag hoppade fallskärm på Nya Zeeland. Obeskrivbart underbar känsla, det kändes som om jag ägde hela världen. Var lite rädd innan att jag skulle bli paranoid, men det klarade sig. Jag hoppade med en instruktör, så jag behövde inte oroa mig för att öppna upp fallskärmen (det skulle nog ha varit ett riskmoment annars).
Citera
2011-07-27, 14:38
Medlem
ThreeSevens avatar
hamburgarhak brevid polisstationen
Citera
2011-07-27, 15:03
Medlem
När jag stod till knäna i ett träsk tänkte jag att detta var ju lite skummt.
Citera
2011-07-27, 15:10
Medlem
olof-palmes avatar
Utvecklingssamtal för jag skolkade för mycket i gymnasiet med kurator, rektor, mentor, och morsan och farsan..

Satt där skitbäng för jag hade rökt precis innan och visste inte att jag skulle på sånt utvecklingsamtal..

Var inte speciellt nojjigt däremot kom rektorn 2 dagar efter det och frågade om jag höll på med droger
Citera
2011-07-27, 15:32
Medlem
VemVareSomKastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C M Burns
Det var på en kyrkogård. Jag satt på en grav och lutade mig mot gravstenen och hade en djup diskussion med personen under mig.

Hahaha skönaste
Citera
2011-07-27, 15:34
Medlem
Indianas avatar
- En vän till mig hade med lite röka till skolan för några år sen och då orkade jag inte min sista lektion (var i början på terminen så visste inte var vi skulle vara och skit). När vi sitter och njuter så kommer en vän till min polare, och vi snackar lite. Det visar att hon också ska till Kriminologi och tycker det är självklart att jag ska hänga med. När jag kommer till lektionen står läraren i dörren och hälsar på alla. En typisk polis utstrålning, tittar dig skarpt i ögona och skakar med stadig hand. Han känner mig busted som ett as och sätter mig längst bak. Läraren går runder och kollar alla i ögona & nojan var här på högsta nivån. Sen mitt i allt snack sätter han på den fjolligaste låten och jag börjar ju självklart skratta. Till sist visade det sig att jag i fel grupp..

- Släktmiddag, rökte några timmar innan och tänkte att det skulle vara chill innan vi skulle iväg. Fan heller, var så efterbäng så jag fatta ingenting och var riktigt körd i huvudet.

- Ingen plats kanske men ett scenario. Jag och min vän är ute och röker en då det kommer fram en bil mot oss. Bilen stannar till & vevar ner rutan. Jag ser polis emblemet på armen & nojar direkt. Det tradiga var att jag hamnade max en meter från bilen & hade precis slängt den (doften måste han ju ha känt). Hans frågor kändes som en avcheckning på om vi var nervösa m.m. Efter en 10 mins samtal sticker dem och vi klara oss.
Citera
2011-07-27, 15:35
Medlem
Indianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxMonkey
När jag hoppade fallskärm på Nya Zeeland. Obeskrivbart underbar känsla, det kändes som om jag ägde hela världen. Var lite rädd innan att jag skulle bli paranoid, men det klarade sig. Jag hoppade med en instruktör, så jag behövde inte oroa mig för att öppna upp fallskärmen (det skulle nog ha varit ett riskmoment annars).

Rökte du precis innan ni flög upp då eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in