2007-07-05, 21:23
Medlem
Lasse.Kongos avatar
Har en ny förälskelse: Shells sallader
För dem som inte vet vad dem innehåller så är det ex i min favorit tonfisksallad:
Sallad,körsbärstomater, tonfisk,rödlök,majs,pasta (dock inte fullkorn) och till det serveras en vinegrätt. Nu till frågan är denna sallad nyttig eller skulle jag lika gärna kunna trycka in mig ett skrovmål?
Obs! Svara helst innan 22.00 då salladen förhoppningsvis ska inhandlas.
Inga kommentarer om att käka på kvällen !
Citera
2007-07-05, 21:29
Medlem
polyesterpams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse.Kongo
Har en ny förälskelse: Shells sallader
För dem som inte vet vad dem innehåller så är det ex i min favorit tonfisksallad:
Sallad,körsbärstomater, tonfisk,rödlök,majs,pasta (dock inte fullkorn) och till det serveras en vinegrätt. Nu till frågan är denna sallad nyttig eller skulle jag lika gärna kunna trycka in mig ett skrovmål?
Obs! Svara helst innan 22.00 då salladen förhoppningsvis ska inhandlas.
Inga kommentarer om att käka på kvällen !

Finns det ingen näringsdeklaration på förpackningen?
Citera
2007-07-05, 21:38
Medlem
Lasse.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polyesterpam
Finns det ingen näringsdeklaration på förpackningen?
Nej dessväre inte. Men hur tycker ni låter i era öron?
Ska jag käka denna sallad vid speciella tillfällen iställer för att äta hamburgare eller nåt annat skräp eller ska jag kunna äta denna salladen till vardags med gott samvete?
Citera
2007-07-05, 21:43
Medlem
Roger Pontares avatar
Låter väl bara som att det faller på pastan förutsatt att tonfisken inte legat i olja.
Citera
2007-07-05, 21:56
Medlem
Lasse.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Pontare
Låter väl bara som att det faller på pastan förutsatt att tonfisken inte legat i olja.
Nej tonfisken har inte legat i olja. Vet att pastan inte är den bästa men denna sallad är väl inte skräpmat?
Nu är det sekunder till tio slaget svara snabbt! Med vilket samvete kan jag krubba den underbara sallad?
Citera
2007-07-05, 21:59
Medlem
polyesterpams avatar
goddag yxskaft, radera please
Citera
2007-07-06, 04:14
Medlem
Schnyggves avatar
vaffan! är det gott så ät! vad är det för jävla häslohets? tycker du att det är gott så tycker jag du ska njuta av det! du lär inte dö....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in