Flashback bygger pepparkakshus!
2007-07-06, 13:27
Medlem
Zwerchstands avatar
Jodå, visst uppstod någon form av glapp i går, vid tid för denna trådstart. Filmforum listade endast 1 moderator och Cineasten stod som "Medlem". Semester antog jag, men det vart i kortaste laget.
Citera
2007-07-06, 15:11
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwerchstand
Jodå, visst uppstod någon form av glapp i går, vid tid för denna trådstart. Filmforum listade endast 1 moderator och Cineasten stod som "Medlem". Semester antog jag, men det vart i kortaste laget.

Teknikerna håller ju på för fullt så något där kanske påverkade.
Citera
2010-08-23, 19:22
Medlem
Cineastens avatar
Nu är jag iaf inte mod längre.
Citera
2010-08-23, 19:37
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Svikare!
Citera
2010-08-23, 19:46
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Låt mig gissa. Du var i huvudstaden på forumkonferens och där blev du lite väl rund under fötterna varvid du bestämde dig för att ta med en prostituerade hem till lägenheten du lånat av Admin och när ni väl inne i lägenheten påbörjat er kärleksakt upptäckte ni två poliser som stod och lyste på er med ficklampa. Admin tog då avstånd från ditt omoraliska beteende och konstaterade att du inte längre kan representera Flashback och därför avsatte dig?
Citera
2010-08-23, 19:53
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Why not?
Citera
2010-08-23, 20:00
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Låt mig gissa. Du var i huvudstaden på forumkonferens och där blev du lite väl rund under fötterna varvid du bestämde dig för att ta med en prostituerade hem till lägenheten du lånat av Admin och när ni väl inne i lägenheten påbörjat er kärleksakt upptäckte ni två poliser som stod och lyste på er med ficklampa. Admin tog då avstånd från ditt omoraliska beteende och konstaterade att du inte längre kan representera Flashback och därför avsatte dig?

Shit, var du en av snutarna eller en av hororna?

Nej men seriöst. Jag har avgått av personliga skäl. Det kommer säkert gå alldeles utmärkt framöver med de modsen som är kvar.
Citera
2010-08-23, 20:25
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Nej men seriöst. Jag har avgått av personliga skäl. Det kommer säkert gå alldeles utmärkt framöver med de modsen som är kvar.
Men är det inte sjuk brist på mods just nu? Avgår du för att arbetsbelastningen blivit för stor? Lämnar du ett sjunkande skepp?
Citera
2010-08-23, 21:52
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl

Nu tror jag bestämt du blandar ihop FB-kvarten med LO-borgen. Lätt hänt...
Citera
2010-08-23, 22:00
Medlem
Pendeltågs avatar
Citat:

Känner du dig som min avatar?

Bra gjort att meddela här att du slutat, så slipper man bli så förundrar när det står medlem under nicket.
Citera
2010-08-23, 22:04
Medlem
Mhaels avatar
Citat:

Tack för ett bra jobb medan det varade!

Är tvungen att erkänna att när jag började på sida ett och såg vad tråden handlade om och datumet så muttrade jag lite för mig själv om vilket briljant inlägg som hade väckt detta till liv, förberedde mig för något i stil med "men det är han ju!" och så var det inte så..... Tvärt om faktiskt...
Citera
2010-08-23, 23:59
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Men är det inte sjuk brist på mods just nu? Avgår du för att arbetsbelastningen blivit för stor? Lämnar du ett sjunkande skepp?

Jag har inte tillräckligt med tid eller ork och känner inte att jag gör ett tillräckligt bra jobb. För låg aktivitet i Outlaw för min del och tankarna på annat håll mest hela tiden ledde till det här beslutet. Det är ju inte direkt så att moderatorskollektivet går under eller att Film o Tv-forumen går i sank bara för att jag försvinner. Somliga lär sakna mig, andra lär tycka att det är jävligt skönt att jag slutar "förstöra forumet" som de så fint uttryckte det via pm.

Det blir nog bra ska du se.
Senast redigerad av Cineasten 2010-08-24 kl. 00:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in