Citat:
Ursprungligen postat av M.Stanfield
Nja, jag kan inte kritisera innehållet så mycket. De bilder du lägger ut, på tagade sprayflaskor, joints och andra desperata försök att tillhöra klotterkulturen, tyder på att du går igenom en period som alla graffare går igenom.
Så det enda som är dåligt är väl att du inte kan måla. Tråden bör handla om tumblrs som lägger upp bilder på sevärt material. Det vill säga tags, throwups och pieces av bra målare - helst relativt kända sådana. Din instagram består av bilder på korv och fula tags. Du blir bättre av att skissa, skissa och skissa, inte av att sno reflexvästar. Men ta inte åt dig för mycket av vad jag säger.
okej...
För de först det finns inga jonts på min instagram.
För de andra så jag har målat graffiti i 4 år (och varit inblandad mycket längre fråga göteborgs ungdoms polis) så att påstå att jag försöker tillhöra kulturen är skitsnack... Du känner inte mig och kan inte bedöma min roll i graffiti världen genom bilderna.
För de tredje, anledningen till att jag inte har lagt upp några bilder på t-ups och pieces är för att jag vill se hur de fungerar och hur internet folket reagerar.
och sist men inte minst så har jag varit anställd på flera företag som rallare och där av alla kläderna.
mvh habu
(ps Du får gärna tycka att mina tags är fula säker många som gör. Men då föreslår jag att du lägger upp en bild på en egen gjord tag i en tråd där det passar)
förövrigt var den korven jävligt god.