2007-06-28, 23:37
Medlem
SlaveMasters avatar
Har nu slängt i väg en en beställning på gratis kontantkort laddat med 150 kr från gloacalnet.

Någon mer som beställt?

Nu till frågan då, blev nämnligen något misstänksam då de skickar kortet andra veckan i juli, och då har det väl gått 14, och jag misstänker att man inte kan ångra sig efter de 14 dagarna?

Kan det verkligen vara 100% gratis, eller binder jag mig till något och helt plötsligt börjar en massa "dolda avgifter" ploppa ner i brevlådan.
Citera
2007-06-29, 01:43
Medlem
Sgt John Keels avatar
Ångerrätten gäller i vilket fall sedan du har fått produkten i din hand, så oroa dig inte.

/Adrian
Citera
2007-06-29, 03:36
Bannlyst
har också beställt dessa kontatkort, och har läst igenom alla finstilta texter so mfanns på sidan, ingen av dessa beskrev något om någon dold kostnad.

Får hoppas på det bästa...
Citera
2007-07-01, 12:22
Medlem
Siddans avatar
Hej... jag har fått upp ögonen lite på Glocalnet mobilabonemang BAS...

Jag fattar inte, för det låter lite väl för bra för att vara sant. Endast 19kr/månad och man ringer för samma minutkostnad som vilket kontantkort som helst.

Finns det egentligen några skäl till varför man inte ska skaffa sig ett sådant abonemang istället för ett kontantkort?

Har nu för närvarande ett tele2 kontantkort (kompis).
Jag ringer i och för sig inte så jätte mycket. men jag tror ändå att jag man skulle tjäna på en 19kronors abonemang/månad än att behöva betala 100 kr var annan månad.. vilket jag ofta gör
Citera
2007-07-01, 13:08
Moderator
Tystnads avatar
Verkar som dem använder Telnenors nät ,så täckningen är okej! ,dock frågan om dem inte prioriteras bort vid hög belastning i nätet/masten så att Telenor´s egna kunder får företräde i första hand ?
likadant med sms/MMS får dem vänta ,vid hög belastning?
Är kundtjänst dryg? menar att dem har kanske en minimal "skelett bemanning" på deras kundtjänst för att hålla kostnaderna nere ,och då blir vänte tiderna långa .

Dem har tydligen haft finansiella problem :länk:http://sv.wikipedia.org/wiki/Glocalnet

Visst är det billigt ,men som med allt annat ,man får vad man betalar för.
Citera
2007-07-31, 12:47
Medlem
Filmas avatar
Inget fel på kundtjänsten, långt mycket snabbare än telias iaf.
Citera
2007-07-31, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Verkar som dem använder Telnenors nät ,så täckningen är okej! ,dock frågan om dem inte prioriteras bort vid hög belastning i nätet/masten så att Telenor´s egna kunder får företräde i första hand ?
likadant med sms/MMS får dem vänta ,vid hög belastning?
Är kundtjänst dryg? menar att dem har kanske en minimal "skelett bemanning" på deras kundtjänst för att hålla kostnaderna nere ,och då blir vänte tiderna långa .

Dem har tydligen haft finansiella problem :länk:http://sv.wikipedia.org/wiki/Glocalnet

Visst är det billigt ,men som med allt annat ,man får vad man betalar för.

Som det står i länken du postade så är det Telenor som äger Glocalnet så det är nog ingen risk att samtal prioriteras bort.
Citera
2007-08-14, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robin_drd
har också beställt dessa kontatkort, och har läst igenom alla finstilta texter so mfanns på sidan, ingen av dessa beskrev något om någon dold kostnad.

Får hoppas på det bästa...

Blev det gratis?
Citera
2007-08-14, 00:18
Bannlyst
Kan man beställa fortfarande ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem