2007-06-30, 03:25
Medlem
marcus90_kungs avatar
ja har uppfunnit/byggt mycket men min kompis byggde bong av en halvlitersflaska, bästa bong ja rökt. häromdagen skulle jag tälja en pipa men det slutade med att ja täljde ett träfinger, har dock ingen aning om vada ja ska använda de till:/ några förslag kanske?

ja kom på att jag för ett tag sedan gjorde en vaporizer som funkade men smakade skit
Citera
2007-06-30, 13:04
Medlem
Senapsgass avatar
Rumpan?
Citera
2007-06-30, 13:11
Medlem
stoffes avatar
Gjort ett slags meckar-kit av en gammal deodorant/parfymsatslåda. Innehåller allt det nödvändiga: sax, kopp, rizzla, kniv, filterpapper, en liten nål för petjobb m.m. Allt prydligt organiserat.
Citera
2007-06-30, 14:08
Medlem
gandihellfishs avatar
Jag uppfann glödlampan för några år sen så att jag kunde läsa när det var mörkt ute utan att använda fotogen. Men berätta inte detta för någon, jag vill behålla min patent på den!
Citera
2007-06-30, 14:12
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redbull72
Har en droppställning bredvid sängen som e lite omgjord så att 70:isen passar ferfekt, sen en slang med en kanyl i änden så det är bara o plugga in i armen när man e törstig, perfekt dagen efter då man inte orkar gå upp o allt snurrar!
Har även tränat hustrun så att hon kan hämta en korvmacka i kylen när jag e hungrig...

Den där med hustrun....fantastiskt rolig!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in