2007-06-25, 21:12
Medlem
Var det din första kur? Om inte, har du upplevt håravfall på andra kurer och vilka prepp har du testat isf?

Har du anlag för det? (tunnhårighet alltså)

Fan vad synd, förstår att du inte tycker det var värt det.
Citera
2007-06-25, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svined
lessen men det håret som trillat av växer inte tillbaks, propecia hjälper inte om man tar dianabol, står väl om det i arres klistrade tråd
varför skulle det inte växa tillbaks?
Citera
2007-06-25, 21:37
Medlem
karlshamn_yes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av overwhelming
varför skulle det inte växa tillbaks?

De är skillnad på o tappa hår o tappa hår.
Citera
2007-06-25, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlshamn_ye
De är skillnad på o tappa hår o tappa hår.
jo men finasterid får ju hår att växa tillbaka genom att sänka dht-nivåerna så varför skulle inte hår man tappat under kur med mkt dht kunna komma tillbaka efter kur?
Citera
2007-06-25, 22:21
Medlem
karlshamn_yes avatar
Jag är inte så insatt i hårdelen då jag inte har problem själv med det. Får väl invänta arre's kommentar. Men om man tappar hår så att ens hårsäckar går upp i rök mer eller mindre. Så borde väl ingen medicin direkt göra så de återskapas? Isf borde ju ingen vara flintskallig?

Men som jag sa, har ingen koll.
Citera
2007-06-26, 12:41
Medlem
MrBettys avatar
Citat:
jo men finasterid får ju hår att växa tillbaka genom att sänka dht-nivåerna så varför skulle inte hår man tappat under kur med mkt dht kunna komma tillbaka efter kur?

Propecia har studerats kliniskt hos män i åldern 18-41 år med tidiga faser av manligt håravfall. Effekten är dokumenterad i tre större placebokontrollerade studier (1-3) inkluderande totalt 1 879 patienter. Efter två års behandling ses en 10-11%-ig ökning av antalet hårstrån på hjässan jämfört med utgångsvärdet. I placebogruppen noterades samtidigt en motsvarande 5-6%-ig minskning av antalet hårstrån. Effekten jämfört med utgångsvärdet var väsentligen oförändrad mellan första (Figur 1) och andra behandlingsåret, varför någon fortsatt hårökning efter det första årets behandling ej kan förväntas.
´
Läkemedelsverket
Citera
2007-06-26, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natural
Var det din första kur? Om inte, har du upplevt håravfall på andra kurer och vilka prepp har du testat isf?

Har du anlag för det? (tunnhårighet alltså)

Fan vad synd, förstår att du inte tycker det var värt det.

ja det var min första kur.. Har _INGEN_ anlag för håravfall i släkten.. det känns jävligt motigt måste jag säga. Men men hoppas på att rogain ska fungera :]
Citera
2007-06-26, 16:43
Medlem
MEN FÖR I HELVETE RAKA SKALLEN O GÅ PÅ 2G TESTO / VECKA!!

Om man e skrajj för håravfall ... preppa inte, keke?

Bara raka av tuta o köra.
Citera
2007-06-26, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlshamn_ye
Jag är inte så insatt i hårdelen då jag inte har problem själv med det. Får väl invänta arre's kommentar. Men om man tappar hår så att ens hårsäckar går upp i rök mer eller mindre. Så borde väl ingen medicin direkt göra så de återskapas? Isf borde ju ingen vara flintskallig?

Men som jag sa, har ingen koll.
Vad jag vet så har hårsäckarna perioder när de är aktiva. den inaktiva perioden blir längre när det är mkt dht i omlopp. efter lång tid med höga dht-nivåer kanske hårsäckar dör, det vet jag inte. men det känns konstigt att de helt skulle förstöras under den relativt korta tiden en kur varar.
Citera
2007-06-26, 19:42
Medlem
karlshamn_yes avatar
Citat:
men det känns konstigt att de helt skulle förstöras under den relativt korta tiden en kur varar.

Jo. Menade dock rent generellt.
Citera
2007-06-27, 10:03
Medlem
Rädd om håret? Finns betydligt värre biverkningar man kan få! Bryr man sig om håret desto mer så kanske man ska hålla sig ifrån prepp?
Citera
2007-06-27, 13:59
Medlem
dj-devils avatar
dianabol är värsta steroid mot håret, men det kan komma tillbaka håret, jag kör på 2g testo tappat hår knappt, sen la jag till ryssar 100mg ed tappa hår på engång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in