2007-06-26, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av robbe74
är överskattade bilar! Dom var bättre förr. Numera är det svenssonbilar!

Snarare Hussein-bilar....
Citera
2007-06-26, 22:40
Medlem
shotguns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenbeck Jr.
En liten rättelse... Djursholm ligger norr om Stockholm.

Sen köper folk inte BMW här, gör man det blir man mobbad.

Här är det Ferarri, Lamborghini, Aston Martin, osv som gäller. Kostar inte bilen man köper över en miljon så blir man mobbad.

Hade en granne som köpte en BMW M5 E39, han skämdes så mycket att var tvungen att ge bort den till en kille han kände i Täby.

Men du måste iallafall ge mig att Djursholm ligger nordOST om innerstan..
Citera
2007-06-26, 22:42
Medlem
Calico Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hösten
Inte brukar gå längre? Du är ju dum på riktigt, vad jag skrev var...

Citat:
för vi har i en annan tråd redan pratat om det och BMW går inte längre än exempelvis Toyota.

Citat:
Och varför tror du att jag skulle vara avundsjuk? Vill jag ha en BMW så köper jag väl en?

Jo, en sunkig 316, 318 eller 320 kan alla köpa.
Citera
2007-06-26, 22:45
Medlem
Calico Jacks avatar
Citat:

Här är det Ferarri, Lamborghini, Aston Martin, osv som gäller. Kostar inte bilen man köper över en miljon så blir man mobbad.

Hade en granne som köpte en BMW M5 E39, han skämdes så mycket att var tvungen att ge bort den till en kille han kände i Täby.

Exempelvis en M6'a är dyrare än vissa Ferrari bilar även Aston Martin skulle jag tro.
Citera
2007-06-26, 22:46
Medlem
Asons avatar
Skulle vilja påstå att AUDI eller Mercedes är mer utav en turkbil nu mer än BMW gjorde för ett par år sedan.
Citera
2007-06-26, 22:47
Medlem
Calico Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ason
Skulle vilja påstå att AUDI eller Mercedes är mer utav en turkbil nu mer än BMW gjorde för ett par år sedan.

Audi är en äkta svenne-bil.
Citera
2007-06-26, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calico Jack

Jo, en sunkig 316, 318 eller 320 kan alla köpa.

Än en gång börjar du tjata om pengar?! Vad är poängen med det? Visa på att enda anledningen till att jag inte har en fet BMW är att jag inte har råd? Mmm, men så är det inte, helt enkelt.

Vad gäller miltalet, jag syftade på hur långt bilarna går per år, det torde vara uppenbart för de flesta.

Säljs ju dessutom fler BMW än Audi, så BMW torde ju rimligen vara mer svenne.
Citera
2007-06-26, 23:03
Medlem
Calico Jacks avatar
Citat:
Än en gång börjar du tjata om pengar?! Vad är poängen med det? Visa på att enda anledningen till att jag inte har en fet BMW är att jag inte har råd? Mmm, men så är det inte, helt enkelt.

Vad gäller miltalet, jag syftade på hur långt bilarna går per år, det torde vara uppenbart för de flesta.

Säljs ju dessutom fler BMW än Audi, så BMW torde ju rimligen vara mer svenne.

Bra, då kan vi alla här och nu ta död på myten om att BMW är pizza-racer för att det är mest invandrare som kör BMW.
Citera
2007-06-26, 23:17
Medlem
Citat:
Bra, då kan vi alla här och nu ta död på myten om att BMW är pizza-racer för att det är mest invandrare som kör BMW.

Tyvärr inte... problematiken ligger i att av bmw, så körs säkert bara 100 av turkar. Men av 1000 turkar, kör alla BMW.
Citera
2007-06-26, 23:19
Medlem
locmans avatar
Citat:

hmm vart ligger sanningen i att killen gav bort bilen för att folk mobba han

sen så finns de som sagt bmw som pissar ferrari i pris... men men
Citera
2007-06-26, 23:23
Medlem
Calico Jacks avatar
Citat:
Tyvärr inte... problematiken ligger i att av bmw, så körs säkert bara 100 av turkar. Men av 1000 turkar, kör alla BMW.

Nu är du offside igen, eftersom jag ser mer "turkar" i sunkiga japsare och faktiskt en hel del Volvo och även börjar det bli en hel del Audi på sistone då stämmer inte din statistik. By the way, i Norge kallas Audi för Paki-Merca.

Som bekant, du har fel igen, alla "turkar" kör inte BMW. Det är bara så att svensken lägger mer märke till en invandare som åker runt i en BMW än om det vore en Fiat.
Citera
2007-06-27, 00:38
Bannlyst
Citat:
Nu är du offside igen, eftersom jag ser mer "turkar" i sunkiga japsare och faktiskt en hel del Volvo och även börjar det bli en hel del Audi på sistone då stämmer inte din statistik. By the way, i Norge kallas Audi för Paki-Merca.

Som bekant, du har fel igen, alla "turkar" kör inte BMW. Det är bara så att svensken lägger mer märke till en invandare som åker runt i en BMW än om det vore en Fiat.

80% av alla svettiga turkar kör BMW, men eftersom att dessa ännu inte är i majoritet så körs de flesta bmw av svenskar...

BMW är ett sunkmärke numera tack vara alla turkar som slabbar ner kärrorna med sås, snor sina egna fälgar osv.

En sunkkärra som Calico kör, 740, går nu att köpa för 50 000. Lyxbil?

Sen e den dyr i försäkring pga av all sås som hamnar i oljeledningar, alla fälgar som snos, svett som fastnar i inredningen osv.

Bara korkade personer som är i behov av "status" som kör BMW. Folk med små kukar helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in