Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-06-19, 23:28
Medlem
Hej!

Jag har råkat stänga av någon systemtjänst (tror jag, är inte säker) eller nånting i datorn så att startmenyn och klockan inte syns, det går inte att öppna den på något sätt och det är fortfarande samma fel efter att man har startat om datorn. Det går inte heller dra filer från en mapp till en annan. Vad kan vara fel? Skriv inte att jag ska fortmatera för det tänker jag inte göra.

Vad ska jag göra och vad är det för fel med datorn?
Citera
2007-06-19, 23:43
Medlem
tjaboooos avatar
har du en blå rand längs nedre kanten av windowskärmen ?
om ja, dra då ner muspekarn till nedre kanten av windowskärmen tryck ner vänster musknapp och dra uppåt.
Citera
2007-06-19, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
har du en blå rand längs nedre kanten av windowskärmen ?
om ja, dra då ner muspekarn till nedre kanten av windowskärmen tryck ner vänster musknapp och dra uppåt.

Nej, startmenyn är helt försvunnen som sagt.
Citera
2007-06-19, 23:47
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Windowsknappen + R, där skriver du explorer...
Citera
2007-06-19, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PLACEBOiSTiC
Windowsknappen + R, där skriver du explorer...

Jag har testat det men då får jag upp utforskaren och det är samma fel när jag startar om datorn.
Citera
2007-06-20, 15:45
Medlem
Vad händer om du trycker ner Windows-tangenten (eller CTRL+ESC)? Poppar Start-menyn fram då och isåfall från vilket håll?
Citera
2007-06-20, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motjucks-Jocke
Vad händer om du trycker ner Windows-tangenten (eller CTRL+ESC)? Poppar Start-menyn fram då och isåfall från vilket håll?

Den poppar inte fram. Jag vet inte vad som var fel, men jag har formaterat nu -- fanns inget annat val antar jag.
Citera
2007-08-31, 22:34
Medlem
xD

Citat:
Ursprungligen postat av binyard
Den poppar inte fram. Jag vet inte vad som var fel, men jag har formaterat nu -- fanns inget annat val antar jag.

lol, regedit hade hjälpt ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in