2007-06-17, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterGG
Jag tyckte i alla fall att den var lustig

jävla torrbollar

Daaww... två moderater - och ingen av dem i kanoten!
Citera
2007-06-17, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Tackar alla!

Ni har deltagit i ett socialt experiment som sökt svaret på en evinnerlig gåta här på FB och de flesta av er kommer inte att ha en susning om vad jag antyder men jag tackar er ändock för er medverkan

Med hela 9 svar har du nog underlag för en doktorsavhandling.
Citera
2007-06-17, 23:57
Medlem
Citat:
Tackar alla!

Ni har deltagit i ett socialt experiment som sökt svaret på en evinnerlig gåta här på FB och de flesta av er kommer inte att ha en susning om vad jag antyder men jag tackar er ändock för er medverkan

Kan detta vara ett försök att rädda sitt anseende?
Citera
2007-06-18, 00:04
Medlem
spatrics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av master_abi
Kan detta vara ett försök att rädda sitt anseende?

Antagligen. Eller så ville han testa om han fick samma bemötande som en vanlig användare.
Citera
2007-06-18, 03:43
Medlem
weiskorvs avatar
Citat:
Tackar alla!

Vänligen förklara vad det sociala sxperimentet gick ut på. Annars kommer jag inte kunna somna, och om jag mot förmodan skulle göra det så kommer jag nog somna framför datorn, slå huvet i tangentbordet eller ramla av stolen. Hur det än går till så kommer jag skada mig allvarligt när jag somnar. Jag har också en lössnus inpillad under läppen, om jag faller ihop av trötthet kommer jag inte ta ut den ock kommer då att ha väldigt ont i läppen när jag vaknar imorngon.

Jag vill inte lida!
Citera
2007-06-18, 08:50
Medlem
Pallemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Påminner väldigt mycket om den gamla klassikern med reparatören och flickan.

Det ringde på dörren och flickan öppnade. Reparatören var väntad och hon visade honom till köket där en stor sjö bildats på golvet på grund av ett läckande rör under diskhon.

Reparatören ställer sig bredbent och tittar sig omkring.

- Jag ser att ni nyligen har målat om?
- Ja, det bara föll sig så.

Va?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in