Citat:
Ursprungligen postat av aloe_vera
VAR någonstans finner du något i mitt påstående som visar att jag är muslim?!
We know each other right.
Citat:
Jag UNDRADE enbart varför ingen tar upp att det finns "präster" som tvingar barn till en massa saker, men så fort en muslim gör det ena och andra skapas det en ny rubrik här!
Du skapade ju en rubrik på FB om det, vad klagar du om? Hade du inte gjort det hade någon annan gjort det.
Sedan att folk i USA tror att det finns människor som gjorde vatten till vin genom att yttra det (

) är tämligen ointressant för mig.
Jag gillar inte kusinäktenskap, aldrig gjort det. Vill att det ska förbjudas i Sverige, vill även att Sverige ska sekualiseras (Frankrike är ett bra exempel) och vill slippa alla kristna missionärer som knackar på min dörr.
Citat:
Sluta döm människor för att jag är långt ifrån muslim och det ska du ha klart för dig. Sen är det inte så att jag försvinner härifrån, jag har ett liv utanför Flashback till skillnad från dig som spenderar varenda sekund av ditt liv till att hitta hatiska påståenden om andra folkgrupper, ge dig.
Vilka folkgrupper sprider jag hat emot? Ge exakta raser nu, såvitt jag vet har jag inte spridit hat om någon folkgrupp, då muslimer inte är en folkgrupp. Och jag sprider bara hat mot religioner, vilket du inte kan beteckna som en folkgrupp.