Flashback bygger pepparkakshus!
2007-06-14, 16:02
Medlem
TheFightingEggs avatar
Då och då får jag ett error. Fönstret kommer upp ungefär varannan dag. När det väl börjar så kommer det fler och fler, ungefär 1 ruta per sekund.

http://img171.imageshack.us/img171/9686/errorbk6.png
Så ser det ut.

Det är olika URL:er varje gång.

Någon som vet vad jag kan göra? Jag har kört CCleaner, Ad-aware och NOD32 flera gånger. Inget av dem ger utslag på skiten.
Snälla hjälp mig!
Citera
2007-06-14, 16:32
Medlem
927s avatar
du kan inaktivera visning av scriptfel genom att välja internet-alternativ >avancerat >scrolla längst ner och ta bort bocken framför "visa meddelanden om alla scriptfel"
Citera
2007-06-14, 16:49
Medlem
TheFightingEggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 927
du kan inaktivera visning av scriptfel genom att välja internet-alternativ >avancerat >scrolla längst ner och ta bort bocken framför "visa meddelanden om alla scriptfel"

Den är avbockad redan :S
Citera
2007-06-14, 17:12
Medlem
927s avatar
märkligt, det finns ju nåt mer alternativ om scriptfel lite längre upp. välj rätt där se om det försvinner
Citera
2007-06-14, 19:13
Medlem
TheFightingEggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 927
märkligt, det finns ju nåt mer alternativ om scriptfel lite längre upp. välj rätt där se om det försvinner

Yes, jag avbockade dem nu, men meddelandena kommer igen ändå.
Citera
2007-06-15, 09:47
Medlem
927s avatar
dom andra ska väl bockas för...

testa bocka för den sista >ok ta sen bort bocken igen >ok.
det är den inställningen som ska ändras

jag funderar på om denna inställning gör en ändring i registret och isf om du nåt program som skyddar mot ändringar. jag vet att tex kaspersky har en sån funktion men om det är så borde det inte heller gå att byta startsida
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in