Rolig trådtitel förresten. Låter som en löpsedel från Aftonbladet.
Angående stort hjulfordon som rattas i Sverige borde väl detta komma rätt högt upp på listan (skulle säkert vara en intressant vägskatt och trafikförsäkring i civil ägo);
tänk vad jag skulle vilja ha möjligheten att direktlänka in en bild, som man kan i många andra forum..
Flashback blir så mycket roligare när man kan se bilder, videor från Youtube o.s.v. direkt utan att behöva klicka. Den effekten får du om du använder Firefox med Greasemonkey plugin och Flashscript och då ser det ut såhär;
hmmmm... ja för det första så ligger bro typ 3 mil norr om stockholm och inte söder om, men ja det kör runt såna där, dom kommer från regementet i kungsängen och kör ofta runt i bro / kungsängen / jakobsberg
Ja järnspikar att det var XA-180 Sisu jag såg runt Bro trakten! Tack för hjälpen! Hur ska jag då komma över ett exemplar?... Några tips? När jag har en så ska jag civil regga den men då krävs att jag begränsar sittplatserna till max 9 inklusive förarplatsen då jag inte vill buss regga den. Nått lastgaller lär gå åt till att skilja lastutrymmet till passagerarutrymmet. Ny motor, en 6 till 7 litersdiesel på ca 350-400hk bör ge fullt godkända prestanda. Visar det sig att det finns utrymme för en större motor så har ju Scania fina V motorer... Självfallet ska amfibieegenskaperna återställas till orginaskick så jag kan ge mig ut på sjön. Undrar förresten om Sisun har bladfjädring? Jag gissar det iaf.
Det kommer bli rått som satan att cruisa sexhjuling!