2007-06-12, 12:56
Medlem
Mr.Zebs avatar
Jag har denna 4 gigs spelare och är relativt nöjd med den...
Men det har uppstått några problem med den och det skulle vara trevligt att höra om nån av er har haft samma problem och framförallt har en lösning...

Problem 1... ibland hänger sig spelare och ingen knapp funkar... Vart frustrerande att bara låta den ligga i en massa timmar så batteriet blir urladdat...
finns det nån "ctrl alt delete" knapp som återställer?

Problem 2... När jag kör slumpvisa låtar återkommer samma låtar mest hela tiden... har mängder med låtar som aldrig spelas...

En allmän fråga angående Mp3 spelare när jag ändå har tagit upp er tid...
finns det nått program som man kan lägga in i spelaren som gör att låtarna mixas samman?
Jag har det på winamp och det funkar fint när man har fest...
Citera
2007-06-12, 13:15
Medlem
indens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Zeb
Jag har denna 4 gigs spelare och är relativt nöjd med den...
Men det har uppstått några problem med den och det skulle vara trevligt att höra om nån av er har haft samma problem och framförallt har en lösning...

Problem 1... ibland hänger sig spelare och ingen knapp funkar... Vart frustrerande att bara låta den ligga i en massa timmar så batteriet blir urladdat...
finns det nån "ctrl alt delete" knapp som återställer?

Problem 2... När jag kör slumpvisa låtar återkommer samma låtar mest hela tiden... har mängder med låtar som aldrig spelas...

En allmän fråga angående Mp3 spelare när jag ändå har tagit upp er tid...
finns det nått program som man kan lägga in i spelaren som gör att låtarna mixas samman?
Jag har det på winamp och det funkar fint när man har fest...

Tjejen hade samma problem med sin ZEN Sleek och uppdaterade då firmware vilket hjälpte väldigt bra.
Citera
2007-09-02, 10:00
Medlem
Kosmos.s avatar
har samma problem. skiten har låst sig. en svart ruta i mitten. kan inte göra något med spelaren. suger fett. den är precis fulladdad också. hur ska man göra för att ladda ur den? tar ju inte direkt mycket på batteriet när skärmen inte lyser.

känner mig blåst. köpte den igår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in