2010-01-18, 01:49
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talibankocken
Haha ja herregud. Skulle fan kunna leva flera månader bara genom pengarna man får ut genom att sälja hennes kyl/frys. För att inte tala om att sälja hennes "vanliga" hus med pool och bilen och skaffa en hyreslägenhet istället... Nämnde jag förresten att jag också har en kronisk sjukdom som innebär värk 24/7? Till skillnad från henne har jag absolut inte råd att sjukskriva mig och tvingas därmed förstöra min kropp med steroider (nedbrytande sådana, inte uppbyggande) och smärtstillande för att kunna jobba.
Men eftersom jag är:
A. Man
B. Heterosexuell
C. Ung
D. Begåvad
... så är det ingen som bryr sig. Jag skulle mer än gärna ta Alexandras utförsäkrade liv. Den förbannade jävla horan.

Fast om du spenderade en half sekund med att faktiskt läsa artikeln så ser du att hon flyttat och numera bor i en hyreslägenhet.
Citera
2010-01-18, 11:50
Medlem
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1848140/hon-blev-bedragen-pa-dejtingsajt

Bild - check
Dum - check
Vill varna andra - check

Ser tyvärr inte ledsen nog ut på bilden för att få toppbetyg.
Citera
2010-01-18, 14:14
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Fast om du spenderade en half sekund med att faktiskt läsa artikeln så ser du att hon flyttat och numera bor i en hyreslägenhet.

Var bor hon då? Jag fattar inte.

Citat:
Jag bor inte längre kvar på samma ställe, hyran i hyresrätten blev för hög. För vem vet när jag får pengar nästa gång? Löften från politiker sätter inte in pengar på kontot, det vet jag redan. Istället står jag kvarskriven på adressen tills jag vet vart jag ska bo. Och kanske kan jag i framtiden skaffa mig en ny bostad.
Citera
2010-01-18, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Bara det faktum att hon är 18 och har en 5månaders unge = blev på tjocken när hon var 16 år gammal, får mig att direkt tappa all respekt och allt förtroende för människan oavsett vad hon än säger. Sen att hon gråter ut i tidningarna över en "pedofilattack" eller "pedofilchock" eller vad det var, som hänt PÅ JÄVLA FACEBOOK, gör att hon borde penetreras med ett våffeljärn. För i helvete, det är Internet, inte hemma hos din curlingmorsa! Väx upp!

Klockren analys!
Citera
2010-01-18, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK

Jag fattar inte heller var människan nu bor. I första artikeln bode hon i hus med pool och nu har hon sagt upp hyreslägenheten och bor ingenstans.
Bota henne med ett sockerpiller...
Citera
2010-01-19, 01:01
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK

Iom att hon fortfarande står restskriven så bor hon troligtvis hos släkt/vänner (är alltså i realiteten bostadslös om upgifterna stämmer)
Citera
2010-01-19, 08:41
Medlem
Så hon sålde villan med pool och har nu inte råd med en hyreslägenhet. Är det så vi ska gissa att det ligger till?
Citera
2010-01-19, 10:37
Medlem
Sprickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaxel
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1848140/hon-blev-bedragen-pa-dejtingsajt

Bild - check
Dum - check
Vill varna andra - check

Ser tyvärr inte ledsen nog ut på bilden för att få toppbetyg.

Hon har ju onekligen många av kvalifikationerna för ämnet, men är hon inte lite väl medveten om hur puckad hon har varit? Känns som om det finns mer hopp för henne än för många av nötterna man läser om i den här tråden...
Citera
2010-01-19, 22:57
Medlem
Tob-i-ass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Mexikanare också ovanligt...NOT.

Det är så här när dåliga gener rensas ut. 11 åring kör och 3 av 4 har inget bälte.
Det är fan inte ens tragiskt utan bara idiotiskt.
Skönt att den som körde på dom klarade sig med lindrigare skador iaf.
Citera
2010-01-21, 12:01
Medlem
parkmattans avatar
Tycker helt klart denna artikel platsar i tråden.

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1852363/rikard-palm-missnojd-med-rattfylleboterna

"Priset för rattfyllan: 15 000 kronor. Nyhetsankaret Rikard Palm tycker att det är för dyrt.
- Jag tycker inte att det är rimligt, säger han. "

Stackars Rikard Palm, ingen skidsemester för honom.
Citera
2010-01-21, 13:47
Medlem
Hakapelitas avatar
http://sf1red.publicus.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100121/ESLOV/701209861/1005/*/*/julgranen-pa-torget-forstorde-ullas-bil

Tyvärr ingen bild på Ulla, men hon får skylla sig själv.
Citera
2010-01-21, 13:47
Medlem
Tob-i-ass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkmattan
Tycker helt klart denna artikel platsar i tråden.

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1852363/rikard-palm-missnojd-med-rattfylleboterna

"Priset för rattfyllan: 15 000 kronor. Nyhetsankaret Rikard Palm tycker att det är för dyrt.
- Jag tycker inte att det är rimligt, säger han. "

Stackars Rikard Palm, ingen skidsemester för honom.

Och nu vill han varna andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in