Det där är ingen äkta m65. Fattar inte varför folk betalar dyra pengar för dåliga kinakopior när man kan köpa den äkta varan för mindre...
Alla märken idag tillverkas i Kina eller länder som Indien och Pakistan. Det gäller även amerikanska märken som Alpha Industries, Smith & Wesson mm. Tillverkas i samma fabriker, sen syns bara olika märken in i kläderna.
Alla märken idag tillverkas i Kina eller länder som Indien och Pakistan. Det gäller även amerikanska märken som Alpha Industries, Smith & Wesson mm. Tillverkas i samma fabriker, sen syns bara olika märken in i kläderna.
Nej, en riktig M65 är tillverkad i USA, med riktig menar jag att det är en jacka med mtrl nr.
Senast redigerad av Knutte_Ninja 2011-09-13 kl. 20:35.
Jag köpte en på Garderoben. Det är en kinakopia, men helt okej, och rätt varm och skön med fodret. Vill man ha äkta kan man dock hitta sådana för obetydligt mer pengar lite varstans, jag ville bara gå in i butik och prova, och så var jag lite slö .
LIVE MECHANICS säljer just nu en M-65 jacka i läder för ett väldigt bra pris. Har för mig att frakten är $24.99 via FedEx International, d.v.s. ca 400:- för jacka inklusive frakt.