2007-05-31, 00:16
Medlem
santamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av respekt
om du påstår att jag ägnar mig åt rån när jag har dåligt med pengar.
Så är svaret nej.
om man tänker lite och känner till områderna så kan vilken apa som helst lista ut
Vet inte hur du tolkar min "kassa" ironi, men nej jag påstår inte du rånar banker.
Citera
2007-05-31, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlitheSecond
Nej, men du kan aldrig helt undgå att riskera att möta polisen, vilken bank du än rånar.

Eftersom polisen inte bedriver några större spaningar i området längre så kan man väl anta att rånarna lämnat området.

Oftast har man polisradio med sig eller så har man telekontakt med nån som håller koll på polisradion..
Citera
2007-05-31, 00:40
Medlem
santamans avatar
Lite off kanske men minns ngn hur malexander killarna kom ut från området? Tony x tjej från eksjö plockade väl upp han, men hur var det med resten, är det klarlagt, då var det riktigt pådrag poliser beskjutna och dödade, då sparas inte resurserna, lika värda som vi är
Citera
2007-05-31, 00:52
Medlem
AlitheSeconds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santaman
Lite off kanske men minns ngn hur malexander killarna kom ut från området? Tony x tjej från eksjö plockade väl upp han, men hur var det med resten, är det klarlagt, då var det riktigt pådrag poliser beskjutna och dödade, då sparas inte resurserna, lika värda som vi är

Arklöv lyckades ta tåget och den skjutne snubben blev omhändertagen av läkare!
Citera
2007-05-31, 01:07
Medlem
santamans avatar
Citat:
Arklöv lyckades ta tåget och den skjutne snubben blev omhändertagen av läkare!
Inte dåligt att ta sig ur det pådraget om det var deras skicklighet eller polisens inkompetens kan väl vara osagt kanske.
Citera
2007-05-31, 01:12
Medlem
AlitheSeconds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santaman
Inte dåligt att ta sig ur det pådraget om det var deras skicklighet eller polisens inkompetens kan väl vara osagt kanske.

Det dessa gossar gjorde bra var väl att de lyckades gömma sin bil så bra, i nån gammal lada har jag för mig. Det tog x antal dagar innan den hittades.
Citera
2007-05-31, 01:36
Medlem
santamans avatar
Citat:
Det dessa gossar gjorde bra var väl att de lyckades gömma sin bil så bra, i nån gammal lada har jag för mig. Det tog x antal dagar innan den hittades.
Ok minns inget av de bitarna, får nog läsa på, stilla den väckta nyfikenheten om det nu kom fram ngn klarhet gällande flykten mer än i stora detaljer.
Citera
2007-06-09, 01:35
Bannlyst
ingen som har hört nåt mer ha ringen gripits eller nåt ?
dåligt med information på nyheterna och tidningarna
Citera
2010-07-23, 17:23
Medlem
sunderlings avatar
Jag är ifrån kisa och det var ett grymt pådrag när detta inträffade.

Våran lokala fotograf lyckades iallafall åka till skottplatsen fort som tusan och fota .

Bilden jag nu kommer länka är på en polis som smyger runt och letar efter rånarna på ett fält. Fotografen reser sig upp och polisen tror att det är en av rånarna. Ganska vågad bild ändå.

http://www.pellesphoto.se//produktkatalog/stor/11848.jpg

2 till ifrån rånet .

http://www.pellesphoto.se/produktkatalog/medium/11870.jpg
http://www.pellesphoto.se//produktkatalog/stor/11871.jpg

Känns riktigt äckligt att en händelse som man bara ser på film hände i hemtrakterna. Minns dock inte hur många som blev skjutna ?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in