2007-05-27, 17:15
Bannlyst
Är ryssar och svenskar nära besläktade med varandra? Är många ryssar mongolblandade? Är ryssar och svenskar mer rasligt besläktade med varandra än finnar och svenskar?
Citera
2007-05-27, 17:17
Medlem
Krappfiskarns avatar
Jag tror att dataläraren på min skola som heter Esa Pirnes är med släkt med svenskar än vad jag är.
Citera
2007-05-27, 17:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Jag tror att dataläraren på min skola som heter Esa Pirnes är med släkt med svenskar än vad jag är.

Men RASMÄSSIGT sätt. Du är ju osset och betydligt mer rasligt besläktad med svenskar än vad mongoler är. Iranier är det med.

Håller vi oss till ämnet tack.
Citera
2007-05-27, 19:12
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkare
Men RASMÄSSIGT sätt. Du är ju osset och betydligt mer rasligt besläktad med svenskar än vad mongoler är. Iranier är det med.

Håller vi oss till ämnet tack.

Jag mer släkt med svenskar än vad finnar är? Du har kanske inte tänkt på att 800 år av svensk närvaro i Finland troligen har satt sina spår.
Citera
2007-05-27, 19:30
Bannlyst
Citat:
Jag mer släkt med svenskar än vad finnar är? Du har kanske inte tänkt på att 800 år av svensk närvaro i Finland troligen har satt sina spår.

Inte speciellt. Du är absolut mer besläktad med svenskar än vad jag är. Fråga Svenne_Svensson. Blandningen mellan finnar och svennar är inte så stor som man tror.
Citera
2007-05-27, 19:33
Bannlyst
Can't you see I'm AAASIAAN
Citera
2007-05-27, 19:34
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkare
Inte speciellt. Du är absolut mer besläktad med svenskar än vad jag är. Fråga Svenne_Svensson. Blandningen mellan finnar och svennar är inte så stor som man tror.

Nej du är mer svensk än vad jag är. Där jag kommer ifrån har troligen inte många svenskar satt sin fot, där du kommer ifrån har svenskar haft inflytande i cirka 800 år. Inse det bara din svenne.
Citera
2007-05-27, 19:38
Bannlyst
Citat:
Nej du är mer svensk än vad jag är. Där jag kommer ifrån har troligen inte många svenskar satt sin fot, där du kommer ifrån har svenskar haft inflytande i cirka 800 år. Inse det bara din svenne.

Okej, vi säger teoretiskt då, okej?

hade folk fått se en bild på dig och en på mig så hade de GARANTERAT sett dig som mer svensk och "germansk" än mig.

jag menar inte att du är svensk SÅ sätt, jag menar mer RASMÄSSIGT sätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in