2008-03-30, 09:40
Medlem
Reardens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virre_01
Fattar inte vad alla har emot shorts? Blir ju förbannat svettigt och äckligt med långbyxor.
Sure, vissa anser att det är fult, men att ändå gå och löka runt i jeans en varm sommardag känns ju rätt lamt.
finns andra långbyxor än jeans
Citera
2008-03-30, 15:28
Medlem
oscarericsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rearden
finns andra långbyxor än jeans

Alla långbyxor blir väl rätt varma?
Citera
2008-03-30, 15:31
Medlem
Maackans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscarericson
Alla långbyxor blir väl rätt varma?
Ett par luftiga chinos blir nog inte lika varma som ett par tighta blåa jeans
Citera
2008-03-30, 15:44
Medlem
Coq Rouges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maackan
Ett par luftiga chinos blir nog inte lika varma som ett par tighta blåa jeans

För nåt år sedan var det väl ganska inne med ljusa linnebyxor på killar om jag inte missminner mig? Hur som helst så borde dylika byxor inte vara så varma heller.
Citera
2008-03-30, 16:22
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coq Rouge
För nåt år sedan var det väl ganska inne med ljusa linnebyxor på killar om jag inte missminner mig? Hur som helst så borde dylika byxor inte vara så varma heller.

Det var i allra högsta grad inne, och de var svala. Men de verkar ha försvunnit, lika bra det eftersom jag inte tyckte att de var så värst snygga.

Men som tidigare nämnts så behöver ju inte alla långbyxor vara jeans, fast jag kör jeans året runt. Det finns ju tunnare och ljusare modeller även där.
Citera
2008-03-30, 16:26
Medlem
Coq Rouges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
Det var i allra högsta grad inne, och de var svala. Men de verkar ha försvunnit, lika bra det eftersom jag inte tyckte att de var så värst snygga.

Men som tidigare nämnts så behöver ju inte alla långbyxor vara jeans, fast jag kör jeans året runt. Det finns ju tunnare och ljusare modeller även där.

Då vart jag inte helt ute på monarken då. Dessa byxor kallades då av mig för Jesus byxor.....
Citera
2008-03-30, 16:58
Medlem
oscarericsons avatar
Ni som 'hatar' shorts, är det alla shorts ni hatar eller är det bara de extremt korta? Jag menar, farsans modell som slutar uppe vid låren.
Det är ju asfult, imo. Finns ju längre modeller också, Piratbyxor. Också skitfult, hur tänkte man när det var mode?
Jag kör med medellängd, slutar precis nedanför knäskålarna. Känns mer 'ungdomligt' på något sätt.
Citera
2008-03-30, 17:06
Medlem
Coq Rouges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscarericson
Ni som 'hatar' shorts, är det alla shorts ni hatar eller är det bara de extremt korta? Jag menar, farsans modell som slutar uppe vid låren.
Det är ju asfult, imo. Finns ju längre modeller också, Piratbyxor. Också skitfult, hur tänkte man när det var mode?
Jag kör med medellängd, slutar precis nedanför knäskålarna. Känns mer 'ungdomligt' på något sätt.

Alla shorts är en styggelse enligt min mening men det är en högst personlig åsikt. När man badar i havet eller på badhus så är det speedos som gäller
Citera
2008-03-30, 18:52
Medlem
oscarericsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coq Rouge
Alla shorts är en styggelse enligt min mening men det är en högst personlig åsikt. När man badar i havet eller på badhus så är det speedos som gäller

haha, sexy!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in