2008-05-02, 00:53
Medlem
milofos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €&$
Majlard är ett skämt och borde inte få nämnas i fotbollsforumet.
Lite humor, en video gjord av en hyfsat missnöjd City-supporter angående Svennis/Shinawatra-situationen:
http://www.youtube.com/watch?v=ep8LPnJ8o-s

Fantastiskt!

Skaparen är ju uppenbarligen ett geni.
Citera
2008-05-03, 10:47
Medlem
På måndag avgörs ligan:

Utd-West Ham 3-1
Newc - Chelsea 2-1
Citera
2008-05-03, 11:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anderna
På måndag avgörs ligan:

Utd-West Ham 3-1
Newc - Chelsea 2-1

Själv tror jag den avgörs idag...

Manchester United vs. West Ham 2-2...
Citera
2008-05-03, 11:03
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Har så svårt att bestämma mig för vilka jag vill ska ta hem ligan. Som lag kan Chelsea gärna få ta hem det men har så oerhört svårt för Jabba. Grejen är ju den att han inte förtjänar all skit han fått. Visst är han en tråkmåns av stora mått men hitills har han väl "bara" två stora plumpar i protokollet? Tottenham och Charlton även om matchen mot Wigan knappast tillhör det bästa heller. Men finns ju inte en klubb som inte gör något dåligt resultat/säsong.

Sedan kan man ju diskutera om det egentligen är Avrams förtjänst eller inte, men tar han hem både ligan och CL så är det ju synd att klaga för mycket. Frågan är väl om det håller i längden om det nu egentligen är ten Cate eller lagets egen förtjänst.

Men om nu Avram får gå, vem vill Chelseafansen ha istället?
Citera
2008-05-03, 11:06
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg
Själv tror jag den avgörs idag...

Manchester United vs. West Ham 2-2...
United har ju haft svårt för West Ham så helt omöjligt är det ju inte att de tappar poäng. Även om nu WH inte har något att spela för. Men oavsett resultat så beror det ju ändå på om skatorna kan störa Chelsea på måndag eller inte.
Citera
2008-05-03, 12:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
United har ju haft svårt för West Ham så helt omöjligt är det ju inte att de tappar poäng. Även om nu WH inte har något att spela för. Men oavsett resultat så beror det ju ändå på om skatorna kan störa Chelsea på måndag eller inte.

Svårt? Okej. Vi förlora en gång pga en riktigt dålig match, sen har vi mött dem med B-laget i sista omgångarna för att vi redan vunnit ligan. Vi har bra mycket bättre statistik överlag mot dem. Idag gäller det något.
Citera
2008-05-03, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Svårt? Okej. Vi förlora en gång pga en riktigt dålig match, sen har vi mött dem med B-laget i sista omgångarna för att vi redan vunnit ligan. Vi har bra mycket bättre statistik överlag mot dem. Idag gäller det något.

United är ett större köpelag än chelsea
Citera
2008-05-03, 13:15
Medlem
rocchis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jan_ros
United är ett större köpelag än chelsea

Haha! Dagens!
Citera
2008-05-03, 13:43
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Idag gäller det något.
Jag tror definitivt att United vinner idag. Men har man inte vunnit på 3 försök så anser jag att man har lite svårt även om man ställer b-laget på planen. Gäller något? Ja för er, men vad har WH att spela för? Om inte annat borde de väl hellre se er vinna än ett annat Londonlag? Eller finns det någon agg jag glömmer/inte vet om?
Citera
2008-05-03, 14:01
Medlem
Jockegrillars avatar
Inge tur elle...
Citera
2008-05-03, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocchi
Haha! Dagens!

Nej? united förra säsongen över 1 miljard på spelare. chelsea kommer itne i närheten av det.
Citera
2008-05-03, 14:14
Medlem
Curbishleys uttalande om att han kommer fira, om Manchester tar guldet verkar iaf stämma.
Inte ger West Ham något motstånd för fem öre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in