2008-03-23, 15:21
Medlem
fprincefuckaurs avatar
Mascherano, vilken pajas. Torskar matchen åt hela laget. Tycker dock att domaren gör helt rätt, fanns 3-4 andra snacksituationer han kunde fått gult kort för.
Citera
2008-03-23, 15:21
Medlem
honkenados avatar
mascherano din jävla idiot...
Citera
2008-03-23, 15:24
Medlem
helt onödigt att gå fram å snacka i de läget, han har ju inte ens med situationen att göra.
Citera
2008-03-23, 15:26
Medlem
Haha vilken jävla start. Redan efter andra situationen när han började protestera (direkt efter sitt första kort) så sa jag att han skulle åka innan första halvlek slutade. Sagt och gjort, så gick han där som en ärthjärna och började prata (trots sin medspelare ryckandes i ärmen, var det Carragher?) och fick sitt andra gula. Underbar matchstart! Undra vilka visdomsord han sedan sa till domaren efter det röda, såg ju ut som han tänkte sparka ner honom.

Andra halvlek kommer nog innehålla rätt så mycket fult spel, det kommmer bli underbart att se.

Måste tillägga att domaren aggerade helt korrekt, både i Torres-situationen och med röda kortet på Mascherano.
Citera
Medlem
Sopcast har fungerat klockrent för mig hela första... mascherano.. vilken clown...
Citera
Medlem
Quorthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Slump att de 4 topplagen i premier league möts i de enda 2 matcher på en söndag
Inte alls. Det är ingen hemlighet att spelschemat inte är helt slumpmässigt.

Härlig match för övrigt. Blir nog skapliga böter för Mascherano
Citera
2008-03-23, 15:33
Medlem
Reina, orädd och säkerheten själv, han har blivit nervös inför denna matchen? Dåliga utsparkar och korkade utkast

Och Masken, finner inga ord för hans idioti
Citera
2008-03-23, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Hill
Du är så nyanserad i dina inlägg
Pool vinner på en feldömd straff i 94:de. Sur-Alex tuggar käken ur led. Ronaldo får underbenet avsparkat.
Oh vilken underbar dröm...
På tal om nyanserade inlägg tycker jag du ska vara en smula lågmäld. Du önskar alltså Ronaldo ett allvarligt benbrott, stort av dig. Har jag fattat det hela rätt så håller du på Le Arse, var det roligt när Eduardo fick benet avsparkat eller? Visserligen finns det inte mycket som överträffar mitt förakt för Whinger och hans Crybabies men jag önskar dem inga svåra skador. Rivalitet och heta känslor är nog okej men det får väl finnas gränser. Jävla lallare
Citera
2008-03-23, 15:41
Medlem
Cobber Kains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anderna
Sopcast har fungerat klockrent för mig hela första... mascherano.. vilken clown...

Vad använder du för stream då?
Citera
2008-03-23, 15:43
Medlem
Bra att Carricks insats uppmärksammades. Men jag blir så trött på nollor som jämt ska tala om konst och fotboll. Det är fotboll för fan. En jävla sport, ingen jävla konst. Äckliga människa.

Och sen de där äckliga engelska domarjävlarna. Så fort en spelare tacklas så vill domarjäveln snacka med spelaren i 40 jävla minuter om situationen. Men när en spelare vill snacka med domaren så beter sig domaren som en jävla jude. Dra åt helvete.

Som när Mascherano fick sitt första gula kort, så pekade domaren åt Mascherano att komma till honom för snack. Skönt att se Mascherano visa åt domarjäveln i den situationen att bara ge honom kortet och håll sen käften din bleka spinkiga fag.
Citera
2008-03-23, 15:46
Medlem
Inzaits avatar
SopCast fungerar inte för mig heller, kommer inte ens in på sidan.
Citera
2008-03-23, 15:46
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sbsd
Bra att Carricks insats uppmärksammades. Men jag blir så trött på nollor som jämt ska tala om konst och fotboll. Det är fotboll för fan. En jävla sport, ingen jävla konst. Äckliga människa.

Och sen de där äckliga engelska domarjävlarna. Så fort en spelare tacklas så vill domarjäveln snacka med spelaren i 40 jävla minuter om situationen. Men när en spelare vill snacka med domaren så beter sig domaren som en jävla jude. Dra åt helvete.

Som när Mascherano fick sitt första gula kort, så pekade domaren åt Mascherano att komma till honom för snack. Skönt att se Mascherano visa åt domarjäveln i den situationen att bara ge honom kortet och håll sen käften din bleka spinkiga fag.

Dom här åsikterna känns det som om du är jävligt ensam om....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in