2008-03-20, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Förmodligen, Almunia är ju bättre än Foster.

Nope. Kolla bara statistiken.
Citera
2008-03-20, 23:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
England har snarare 10 jämndåliga målvakter. Finns inga bra engelska målvakter, det hoppas jag vi alla kan va ense om.

Nope. Det är bara för att de alltid spelat med Robinson, sen bestämde dem sig för att helt plötsligt ta in världens näst sämsta målvakt, Scott Carson.

David James är en bra målvakt, så även Kirkland, Ben Foster och Robert Green. Resten är rätt värdelösa, ja.
Citera
2008-03-20, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
Wenger har redan släppt elvan till Chelsea matchen!

http://img233.imageshack.us/img233/7530/arsenalx16vschelseawa1.jpg

Notera 5 engelsmän i förstaelvan.

Fem engelsmän i startelvan, det där är långt ifrån Arsenals förstaelva. Adebayor/Fabregas/Hleb/Gallas/Toure/Sagna/Clichy/Eboue/Flamini/Roscicky/Almunia etc. Verkar som om Arsenal gett upp redan nu?
Citera
2008-03-20, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Nope. Kolla bara statistiken.

Okej då, Watfords målvakt som förra året släppte in 59 mål är bättre än Arsenals förstamålvakt som släppt in 20 under sitt första år som ordinarie. Glöm inte att Foster även lyckats med att hålla nollan mot Derby!

Sjukt vad jobbig du måste vara som person, iaf inom fotboll. Allting är precis som du säger och alla som inte håller med har totalt fel. Foster gör två matcher och blir direkt Englands nya målvaktsstjärna, om han gjort 2 matcher i Arsenal, hade du skrivit likadant då?
Citera
2008-03-20, 23:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Okej då, Watfords målvakt som förra året släppte in 59 mål är bättre än Arsenals förstamålvakt som släppt in 20 under sitt första år som ordinarie. Glöm inte att Foster även lyckats med att hålla nollan mot Derby!

Sjukt vad jobbig du måste vara som person, iaf inom fotboll. Allting är precis som du säger och alla som inte håller med har totalt fel. Foster gör två matcher och blir direkt Englands nya målvaktsstjärna, om han gjort 2 matcher i Arsenal, hade du skrivit likadant då?

Jag snackar om den här säsongen. Foster har släppt in 0 mål och Almunia 20 st, redan där ser man ju klasskillnaden. Behöver faktiskt inte tilläggas mer förutom att Almunia är en äcklig spanjor som vill skaffa Engelskt pass för att han tror han skulle vara nummer 1, han kanske skulle satsa på att ta en plats i Spanien.. Eller är han för dålig, stackarn.
Citera
2008-03-20, 23:57
Medlem
Citat:
Jag snackar om den här säsongen. Foster har släppt in 0 mål och Almunia 20 st, redan där ser man ju klasskillnaden. Behöver faktiskt inte tilläggas mer förutom att Almunia är en äcklig spanjor som vill skaffa Engelskt pass för att han tror han skulle vara nummer 1, han kanske skulle satsa på att ta en plats i Spanien.. Eller är han för dålig, stackarn.

Håll dig till hamsterpaj din jävla pajas.
Citera
2008-03-20, 23:59
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Det är väl enkel matematik. Spanien har Casillas, England har...justja. Inte många målvakter som skulle knipa en plats i det spanska landslaget och Almunia är inte dummare än att han uppfattar läget som det är.
Citera
2008-03-21, 00:19
Medlem
ischs avatar
Citat:

Nu börjar det bli pinsamt även fast jag håller med dig i mycket.
Citera
2008-03-21, 00:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Nu börjar det bli pinsamt även fast jag håller med dig i mycket.

Haha jag driver ju bara.
Citera
2008-03-21, 00:25
Medlem
ischs avatar
Citat:
Haha jag driver ju bara.

Det gör inte jag.
Citera
2008-03-21, 02:18
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Det gör inte jag.

inte jag heller, och jag håller med dig totalt.
foster är ett löfte, och ett stort sådant, och han kan bli riktigt stort.
men att snacka om att han är där än, det är bara dumt.
Citera
2008-03-21, 10:52
Medlem
Citat:
Haha jag driver ju bara.

Du är ju World of Robots i utd-dress.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto